گروه FSP در دسترس بودن پاورهای سری HYDRO PTM X PRO ATX3.0 و PCIe Gen 5 را اعلام کرد.

گروه FSP، ارائه دهنده پیشرو راه حل های منبع تغذیه، خوشحال است که در دسترس بودن منابع تغذیه مورد انتظار HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 و PCIe Gen 5 را اعلام کند. این منابع تغذیه که به طور خاص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا به دنبال کارایی و دوام برتر طراحی شده اند، اکنون در واحدهای 1000 وات و 1000 وات در دسترس هستند.

با پایداری بی نظیر، عملکرد استثنایی و دوام مادام العمر، این منابع تغذیه گزینه های مناسبی برای کاربرانی هستند که به دنبال ساخت رایانه شخصی با کارایی بالا هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد منابع تغذیه HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 و PCIe Gen 5، لطفاً از وب سایت رسمی گروه FSP دیدن کنید.

  • HYDRO PTM X PRO 1200W: 1200W 214 یورو
  • HYDRO PTM X PRO 1000W: 1000W 190 یورو



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

منابع تغذیه HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 و Gen 5 دارای گواهینامه 80 Plus Platinum هستند که کارایی و قدرت فوق العاده ای را ارائه می دهند. با طراحی کاملا ماژولار، کاربران می توانند به راحتی پیکربندی برق خود را سفارشی کنند. این منابع تغذیه تا 1200 وات خروجی را ارائه می دهند که برای رایانه های شخصی پر تقاضا کافی است. آنها به طور قابل توجهی مجهز به سوئیچ نیمه فن ECO نوآورانه FSP هستند که تجربه ای آرام و دلپذیر را برای کاربران فراهم می کند.

این منابع تغذیه با چگالی توان تنها 130 میلی متر طول، که نسبتاً کوتاهتر از استاندارد صنعتی است، برای رایانه های شخصی فشرده یا محیط های با فضای محدود بدون به خطر انداختن عملکرد ایده آل هستند.

برای اطمینان از کیفیت و عملکرد برتر، پاورهای سری HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 و Gen 5 به خازن های ژاپنی درجه یک مجهز شده اند. این خازن ها، از جمله خازن های زمینی که تا 450 ولت و 105 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند، خطر نشتی خازن را کاهش می دهند و عملکرد استثنایی را تضمین می کنند. علاوه بر این، گنجاندن طراحی ماژول 3.3 ولت و 5 ولت DC-DC قابلیت اطمینان و سازگاری را با نویز کم امواج را بهبود می بخشد، تداخل با اجزای سیستم را به حداقل می رساند و عمر سخت افزار را افزایش می دهد.

تحریریه Techpowerup