گروه تیم کولر T-Force Siren GD120S AIO SSD را راه اندازی کرد

T-FORCE، نام تجاری بازی Team Group Inc.، امروز خنک کننده T-FORCE SIREN GD120S AIO را عرضه کرد، یک راه حل منحصر به فرد خنک کننده مایع یکپارچه برای SSD های PCIe 2280 که از فناوری ثبت اختراع اختصاصی استفاده می کند (تایوان اختراع شماره ثبت اختراع: :1778726). بلوک آب SSD کاملاً متناسب با SSD های M.2 2280 است و عملکرد خنک کنندگی عالی را ارائه می دهد و به SSD ها اجازه می دهد دمای پایین بهینه و عملکرد پایدار را حفظ کنند. بر اساس آزمایش، SIREN GD120 SSDهای PCIe 5.0 را قادر می‌سازد تا در دمای زیر 54 درجه سانتی‌گراد حتی تحت بار سنگین باقی بمانند و راه‌حل‌های خنک‌کننده متنوع‌تری را در اختیار بازیکنان جهانی برای دمای بالای SSD‌های M.2 قرار می‌دهند.

خنک کننده AIO SSD T-FORCE SIREN GD120S عملکرد خنک کنندگی بسیار خوبی را با تجهیز بلوک های آب دو لوله ای آلیاژ آلومینیوم دقیق به پدهای حرارتی دولایه ارائه می دهد که تراشه کنترل کننده SSD و مدار مجتمع را قادر می سازد تا محکم به پایه مسی متصل شود. خنک کننده . این پمپ از طراحی محور سرامیکی و سه موتور بی صدا برای دستیابی به خنک کننده مایع بی صدا، بسیار کارآمد و پایدار استفاده می کند. علاوه بر این، خنک کننده T-FORCE SIREN GD120S AIO SSD از یک رادیاتور 120 میلی متری با 13 پره آلومینیومی با چگالی بالا برای افزایش منطقه خنک کننده استفاده می کند و به طور موثر دمای بالای تولید شده توسط SSD های M.2 PCIe 5.0 را حذف می کند. فن 12 سانتی‌متری ARGB PWM آن همچنین می‌تواند سرعت را بر اساس دمای سیستم برای دستیابی به اتلاف حرارت بهینه تنظیم کند و در عین حال در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و جلوه‌ای شخصی‌سازی شده برای نور فراهم کند.

خنک کننده T-FORCE SIREN GD120S AIO SSD عملکرد خنک کننده قدرتمند خود را در حین مراقبت از زمین و پایداری محیط زیست نشان می دهد. این با استفاده از فرآیندهای سازگار با محیط زیست، مطابق با RoHS و بسته بندی با مواد قابل بازیافت تولید می شود. خنک کننده T-FORCE SIREN GD120S AIO SSD برای اولین بار در اواخر دسامبر در آمازون در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. لطفاً منتظر آخرین اخبار در وب سایت رسمی تیم گروه و شبکه های اجتماعی باشید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup