گروه تیم حافظه اورکلاک دسکتاپ T-Force Vulcan ECO DDR5 را منتشر کرد

به مناسبت روز جهانی محیط زیست، گروه تیم قبلا فلش درایو USB Net-Zero C175 ECO را راه اندازی کرده است که با استقبال مثبت مصرف کنندگان در سراسر جهان روبرو شده است. برای تشویق اقدام علیه آلودگی محیط زیست، گروه تیم به توسعه و طراحی محصولات سازگار با محیط زیست ادامه داده است. گروه تیم اکنون اولین ماژول حافظه صنعت را با هیت سینک آلومینیومی بازیافتی راه اندازی می کند: حافظه اورکلاک دسکتاپ T-FORCE VULCAN ECO DDR5.

گروه تیم مسئولیت اجتماعی را جدی می گیرد و پایداری را از طریق تحقیق و توسعه سبز ترویج می کند. به ازای هر 10000 هیت سینک آلومینیومی بازیافتی T-FORCE VULCAN ECO DDR5 تولید شده، انتشار کربن تا 73 درصد کاهش می یابد یا تقریباً 1665 کیلوگرم انتشار کربن. این معادل ردپای کربن 550000 حوله دستی، 310000 نی پلاستیکی، 30000 کیسه پلاستیکی و 10000 بطری PET است. T-FORCE VULCAN ECO DDR5 همچنین از بسته بندی سازگار با محیط زیست دارای گواهی FSC برای کل محصول استفاده می کند که به کاهش ضایعات مواد و الکترونیک کمک می کند.

حافظه دسکتاپ T-FORCE VULCAN ECO DDR5 از آخرین ویژگی های پروفایل اورکلاک اینتل XMP 3.0 و AMD EXPO پشتیبانی می کند و تجربه اورکلاک سریع با پایداری دو پلتفرم را ارائه می دهد. کاربران می توانند پتانسیل DDR5 را باز کنند و فوراً حداکثر عملکرد بازی و چند وظیفه را تجربه کنند. حافظه دسکتاپ VULCAN ECO DDR5 نه تنها سازگار با محیط زیست است، بلکه با فناوری های نوآورانه ساخته شده است.

از ECC روی تراشه پشتیبانی می کند که خطاها را شناسایی کرده و داده ها را در حین انتقال داده بازیابی می کند و استفاده پایدار و قابل اعتمادی را ارائه می دهد. علاوه بر این، گروه تیم از فناوری تأیید رتبه بندی IC خود برای اطمینان از قابلیت استفاده و دوام VULCAN ECO استفاده کرد. این فناوری در تایوان و ایالات متحده به ثبت رسیده است و کیفیت بالای محصول را تضمین می کند. حافظه دسکتاپ T-FORCE VULCAN ECO DDR5 در اواسط دسامبر در آمازون و Newegg در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید اولین کسی باشید که آخرین محصول تی فورس را به دست می آورید، منتظر آخرین اخبار در وب سایت رسمی تیم گروه و شبکه های اجتماعی باشید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup