چالش مک لارن جی لاجیتک برای ششمین و بزرگترین فصل تاریخ بازگشته است

لاجیتک جی، یک برند لاجیتک و مبتکر پیشرو در فناوری و تجهیزات بازی، و مک لارن ریسینگ، هیجان‌زده هستند که فصل ششم رقابت مسابقه‌ای Logitech McLaren G Challenge را با داغ‌ترین سبک جدید عناوین جدید، Forza Motorsport از Turn 10 Studios معرفی کنند. سال گذشته، بیش از 3500 بازیکن در چهار ماه رقابت هیجان انگیز شرکت کردند که به پایان رسید و برندگانی از سنگاپور، آلمان، کانادا، شیلی و ایرلند با قیمت عالی کنار رفتند. برای علاقه مندان به ورزش موتوری و رانندگان آماتور، فصل مسابقه رسمی Logitech McLaren G Challenge 2023-24 از 16 نوامبر 2023 آغاز خواهد شد و فرصت های متعددی را برای برنده شدن جوایز برای رانندگان معمولی و هاردکور ارائه می دهد.

جوزف بنتلی، تجربه‌های لاجیتک G و سرپرست تیم تولید، گفت: “ما در مورد این فصل جدید از چالش Logitech McLaren G هیجان‌زده هستیم. ما می‌خواستیم این فصل را به یک فصل خاص تبدیل کنیم، بنابراین ما هیجان‌زده هستیم که چالش G امسال را اعلام کنیم. با استفاده از سیستم Forza Motorsport’s Rivals، و همچنین مسابقات نیمه نهایی و بزرگ نهایی مسابقه زنده در بازی ادغام خواهد شد.

استیج شماره 1 این فصل، مک لارن سنا 2018 را به نمایش می گذارد و در جنگل های تخیلی Maple Valley در نیوانگلند، یکی از زیباترین و ماندگارترین مسیرهای فرنچایز Forza برگزار می شود. Maple Valley یک دوره فریبنده دشوار است که چیزی برای ارائه به دوندگان در تمام سطوح مهارت دارد.

با مراحل مقدماتی که تا 15 فوریه ادامه دارد، رانندگان می توانند بهترین زمان خود را مستقیماً در حالت رقبای Forza Motorsport برای شانس واجد شرایط بودن بیش از 100000 دلار به صورت نقدی و جوایز از Logitech G و McLaren تعیین کنند.

شش برنده برتر امسال (چهار قهرمان منطقه و دو راننده به طور تصادفی انتخاب شده) یک سفر پرداختی با تمام هزینه ها به بارسلون، اسپانیا برای تجربه مسابقه VIP در جایزه بزرگ اسپانیا 2024 برنده خواهند شد. شامل بسته: تور پادوک، لاندو Norris Meet & Greet، ژاکت و کلاه رسمی تیم مک لارن، گوش دادن به رادیو گاراژ، و موارد دیگر.

علاوه بر این، همه رانندگان واجد شرایطی که دوره آزمایشی LMGC Rivals Time Trial را در فورتزا انجام می دهند، شانس برنده شدن جوایز را دارند. هر ماه، رانندگان واجد شرایط می‌توانند برنده یک راه‌اندازی کامل مسابقه سیم کارت شوند، از جمله: فرمان و پدال‌های Logitech G PRO، هدست ASTRO A50 و صندلی مسابقه Playseat Trophy Edition. برندگان به صورت تصادفی انتخاب و ماهانه اعلام خواهند شد.

تاریخ های کلیدی عبارتند از:

  • رقابت آزاد – رقبای نوامبر: 16 نوامبر تا 14 دسامبر
  • رقابت آزاد – رقبای دسامبر: 14 دسامبر تا 18 ژانویه
  • رقابت آزاد – رقبای ژانویه: 18 ژانویه تا 15 فوریه
  • نیمه نهایی و فینال بزرگ – 24 فوریه تا 2 مارس

برای شرکت، به Logitech G Discord رسمی بپیوندید تا ثبت نام کنید و به چالش Logitech G در Forza Motorsport Rivals دسترسی پیدا کنید. درباره رقابت امسال در LogitechGChallenge.com بیشتر بدانید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup