پیش خرید Diablo IV هم اکنون موجود است. منتشر شده در 6 ژوئن 2023



Diablo IV، نسل بعدی سری تعریف‌کننده ژانر از Blizzard Entertainment، در 6 ژوئن 2023 منتشر خواهد شد. Diablo IV دارای قابلیت بازی و پیشرفت در پلتفرم‌های مختلف بر روی Windows PC، Xbox Series X|S، Xbox One خواهد بود. پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، به‌علاوه کاناپه کوآپ روی کنسول‌ها در زمان عرضه.

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو، گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که به زودی درها را به روی وحشیانه ترین بازی Sanctuary با Diablo IV باز می کنیم.” ما تاریکی بازی اصلی را به ارمغان می آوریم، آن را با عناصر پیشرفت Diablo II و مبارزه احشایی Diablo III ادغام می کنیم و در دنیای فعال گسترده Diablo IV به اوج خود می رسیم، که برای پشتیبانی از سال های آینده طراحی شده است. در حالی که با وحشت های ناگفته مبارزه می کنند، سیاه چال ها را کاوش می کنند، غارت های افسانه ای را جمع آوری می کنند و کشف می کنند که بازگشت لیلیت، مادر مبارک، چه معنایی برای دنیای Sanctuary دارد، انتخاب های بیشتری از همیشه دارند.

دیو لیلیث و فرشته ایناریوس با هم متحد شدند تا دنیای Sanctuary را بسازند تا از درگیری ابدی بین بهشت ​​و جهنم فرار کنند. اما اکنون، دهه‌ها پس از وقایع Diablo III: Reaper of Souls، آنها دشمنانی سرسخت هستند که با پیروان خود به جنگ علیه یکدیگر متوسل شده‌اند. سرزمین Sanctuary پر از شیاطین بی امان شده است و فقط استوارترین قهرمانان می توانند در برابر تاریکی بایستند. بازیکنان با انتخاب خود از پنج کلاس وارد جهان خواهند شد: درویدهای تغییر شکل، سرکشان زیرک، جادوگران عنصری، بربرهای بی رحم، و نکرومانسرهای حیله گر. با افزایش قدرت بازیکنان، می‌توانند تجربه گیم‌پلی خود را در جهت‌هایی که مورد علاقه‌شان است گسترش دهند، و با آزمایش درختان مهارت برای معرفی جادوها و توانایی‌های مکمل.

شروع در دنیای دیابلو یک جهان فراگیر گسترده است. بازیکنان در مناطق مختلف پناهگاه، شیاطین جهنم را دفع خواهند کرد: جنگل‌های پوشیده از برف قله‌های شکسته، ارتفاعات بادگیر Scosglen، باتلاق‌های چرک‌زده هوازار، زباله‌های خشک استپ‌های خشک، و بیابان‌های کهجستان، خانه مرکز شهر کالدیوم است. تجربه غیرخطی شامل یک داستان حماسی جذاب، بیش از 140 سیاه چال، ماموریت های جانبی و تعداد زیادی غارت است. باس های قدرتمند جهان ظاهر می شوند و از بازیکنان می خواهند که آنها را به عنوان یک گروه شکست دهند تا غارت خود را امتحان کنند و سنگرها در انتظار ماجراجویان قهرمان برای بازپس گیری شهروندان Sanctuary هستند.

تقویت تجربه ARPG در سطح جهانی همچنین یک سیستم پایانی قوی است که در آن بازیکنان همچنان به رشد قدرت خود ادامه می‌دهند و در عین حال ترکیبی از چالش‌ها را در پیش می‌گیرند. هلتاید طاقت فرسا، رویدادی که به طور منظم رخ می دهد که منجر به افزایش فعالیت اهریمنی در Sanctuary می شود، سیاه چال های جدید کابوس وار چالش برانگیز شدید، یک سیستم به روز شده Paragon Board برای سفارشی سازی قهرمانان در ارتفاعات جدید، Whispers of the Dead که جوایز افسانه ای برای آنها اعطا می کند وجود دارد. جایزه های جهانی را انتخاب کنید، و Fields of Hatred زمین های مشخصی را برای ایجاد شهرت PvP ارائه می دهد.

نسخه های دیجیتالی پیش خرید و جایزه
Diablo IV برای پیش خرید دیجیتال در نسخه استاندارد (69.99 دلار)، نسخه Deluxe (89.99 دلار) و نسخه Ultimate (99.99 دلار) در دسترس است. هر نسخه دیجیتالی شامل یک یا چند مورد برای مبارزه با Hellspawn است که پناهگاه را مبتلا می کند:

  • نسخه استاندارد: شامل Open Beta Early Access، Light Bearer Mount در Diablo IV، Inarius Wings و Inarius Murloc Pet در Diablo III، Amalgam of Rage Mount در World of Warcraft و لوازم آرایشی Merchandise Set Umber Winged Darkness در Diablo Immortal.
  • نسخه Deluxe: شامل همه چیز در نسخه استاندارد، به‌علاوه تا 4 روز دسترسی زودهنگام به راه‌اندازی Diablo IV و باز کردن قفل گذر نبرد فصلی در Diablo IV، زره‌های Hellborn Carapace در Diablo IV و Mount Temptation در Diablo IV.
  • نسخه نهایی: شامل همه چیز در نسخه Deluxe، به‌علاوه باز کردن قفل نبرد فصلی سریع در Diablo IV (یک باز کردن قفل نبرد فصلی ممتاز به‌علاوه 20 پرش سطح و یک لوازم آرایشی) و شکلک Wings of the Creator در Diablo IV است.

علاقه مندان همچنین می توانند جعبه مجموعه Diablo IV را با نسخه محدود (96.66 دلار) خریداری کنند که شامل یک شمع الکتریکی دو طرفه خلقت، نقشه پارچه پناهگاه، پد ماوس مخفی، پین Horadrim، دو چاپ مات شده (18.54 اینچ در 10.79 اینچ) است. و یک کتاب هنری Diablo IV Collector’s Edition. برای پیش خرید از 15 دسامبر در فروشگاه Blizzard Gear و از طریق خرده فروشان منتخب در استرالیا و نیوزیلند موجود است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup