پس از TSMC، اینتل می تواند برای همکاری با سامسونگ تماس بگیرد

پس از TSMC، اینتل می تواند برای همکاری با سامسونگ تماس بگیرد
در همین راستا است که پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل اخیراً از سئول، پایتخت کره جنوبی دیدن کرد. بر اساس گزارش کره هرالد، گلسینگر با چندین مدیر کلیدی سامسونگ، از جمله معاون رئیس سامسونگ الکترونیکس، لی جائه یونگ، مدیر عامل و رئیس کسب و کار چیپ، کیونگ کیهیون و رئیس سامسونگ موبایل، رو تائه مون، ملاقات کرد. ناله های اجرایی بیش از حد کافی برای جرقه زدن صحبت ها در مورد همکاری بیشتر بین دو شرکت است. اگرچه منبع گزارش هیچ نقل قول یا بینش عملی از این جلسه ارائه نمی کند، سامسونگ در کنار خود اینتل و TSMC یکی از تولیدکنندگان نیمه هادی پیشرو باقی می ماند و دارای مجموعه ای قوی در فناوری های مرتبط در حافظه است.

با توجه به کاهش رقابت پذیری سامسونگ در آخرین فرآیندهای تولید، شبحی در گوشه سامسونگ وجود دارد که ممکن است اینتل به دنبال استفاده از آن در همه این موارد باشد. به دنبال نتایج کمتر از ستاره‌ای از گره 4 نانومتری خود، که طبق گزارش‌ها به یک مسیر عملکردی سخت برخورد کرد، سامسونگ شاهد تغییر تولید اسنپدراگون 8 نسل 1 توسط کوالکام به رقیب TSMC بود. به طور مشابه، گزارش‌ها یکی دیگر از مشتریان سامسونگ، NVIDIA را توصیف می‌کنند که فرآیندهای تولید TSMC را برای نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 4000 خود انتخاب می‌کند، که احتمالاً سامسونگ را تشنه مشتریانی می‌کند که بتوانند ظرفیت تولید خود را پر کنند. بنابراین، اینتل می تواند به دنبال نوعی فروش در فناوری این شرکت باشد – به خصوص در حجم معمول شرکت. باید دید – در صورت وجود چیزی – چه چیزی از آن بیرون خواهد آمد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

استراتژی اصلاح شده IDM 2.0 اینتل باعث شد که این شرکت موقعیت خود را در تولید داخلی و برون سپاری سیلیکون بررسی کند. در حالی که ما در حال حاضر شاهد ثمرات همکاری اینتل با TSMC هستیم (البته با سرعت نسبتاً آهسته معرفی گرافیک Arc Alchemist اینتل)، به نظر می رسد اینتل آماده است تا به عنوان منبع تراشه برای محصول خود بسیار فراتر از TSMC عمل کند. کیف پول.