پروژکتور 4K جدید ال‌جی به عنوان یک شیء هنری شیک تبدیل شده است

پروژکتور 4K جدید ال‌جی به عنوان یک شیء هنری شیک تبدیل شده است

LG Electronics (LG) جدیدترین پروژکتور سبک زندگی خود، LG CineBeam Qube (مدل HU710PB) را ارائه می کند. مدل جدید 4K می تواند به سرعت یک فضای داخلی را به یک سالن سینما تبدیل کند و دارای طراحی فشرده و سبک وزن با دسته چرخشی 360 درجه است. راه حل پروجکشن ال جی همچنین به عنوان یک لوازم جانبی داخلی شیک عمل می کند، زیبایی مینیمالیستی چشم نواز آن که لمسی از پیچیدگی مدرن را به اتاق اضافه می کند.

ال‌جی CineBeam Qube علیرغم اینکه یکی از کوچک‌ترین پروژکتورهای موجود است، دستگاهی قدرتمند است که می‌تواند تصاویری با رزولوشن 4K UHD (3840 x 2160) تا اندازه 120 اینچ نمایش دهد. این مدل جدید که به منبع نور لیزر RGB و فناوری‌های نوین وضوح تصویر LG مجهز شده است، تصاویری فوق‌العاده شفاف و واضح با نسبت کنتراست 450000:1 و پوشش 154 درصد ارائه می‌کند. طیف رنگی DCI-P3.

دقت رنگ CineBeam Qube به این معنی است که فیلم‌ها و سایر محتواها دقیقاً همانطور که سازندگان آنها در نظر داشتند نمایش داده می‌شوند، با رنگ‌های غنی و سیاه‌های عمیق که به هر صحنه عمق و شادابی می‌بخشد. علاوه بر این، پروژکتور ممتاز 4K ال‌جی با تنظیم خودکار صفحه نمایش همراه است که دارای ویژگی فوکوس خودکار است که به طور خودکار مکان و اندازه تصویر را برای یک تجربه تماشای عالی در هر زمان بهینه می‌کند.

CineBeam Qube با اجرای LG webOS 6.0، کنترل بصری و دسترسی آسان به مجموعه متنوعی از سرویس‌های پخش، مانند Netflix، Disney+، Prime Video و YouTube را ارائه می‌دهد.* وقتی برای مصرف محتوا استفاده نمی‌شود، کاربران می‌توانند پروژکتور را روشن کنند. ویژگی نقشه برداری تصویر و لذت بردن از تصاویر دیجیتالی فریبنده که فضای فضای آنها را افزایش می دهد.

YS Lee، معاون و رئیس این واحد، گفت: “ایده آل برای فضاهای بزرگ و کوچک، LG CineBeam Qube یک پروژکتور سبک زندگی منحصر به فرد با تمام کیفیت هایی است که مصرف کنندگان هنگام انتخاب راه حل جدید پروژکتور به دنبال آن هستند.” نماینده فروش فناوری اطلاعات LG Electronics Business. شرکت راه حل ها . مجموعه پروژکتورهای پیشرفته ال‌جی طیف وسیعی از دستگاه‌های غنی‌کننده سبک زندگی را ارائه می‌دهد که دارای یکپارچگی فضایی استثنایی و تطبیق‌پذیری و همچنین تجربه تماشای سینمایی همهجانبه هستند.

بازدیدکنندگان می توانند LG CineBeam Qube را در کنار آخرین نوآوری های این شرکت در غرفه CES (#16008، مرکز همایش لاس وگاس) از 9 تا 12 ژانویه تجربه کنند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup