پاور کامپیوتر Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | techpowerup

بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. به عبارت دیگر اگر CPU مغز کامپیوتر شما است، پس پاور باید قلب کامپیوتر باشد. اما قطعاً یکی از حیاتی ترین بخش هایی است که هر کامپیوتری به آن نیاز دارد. هیچگاه سعی نکنید به دلیل صرفه جویی در هزینه از پاور ارزان استفاده کنید، زیرا می تواند آسیب جبران ناپذیری به تمامی قطعات شما وارد نماید و متحمل ضرر سنگین تری شوید. استفاده از مطالب این فروشگاه با ذکر منبع مانعی ندارد و تمامی حقوق محفوظ و متعلق به شرکت رستا پویا رسانه است.

  • استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی با پاورهای خارجی داشته باشد.
  • همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.
  • برای اینکه کار شما ساده‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم توان پیوسته پاور انتخابی شما حداقل 10 درصد بیشتر از مجموع مصرف قطعات شما باشد.
  • پاور اف اس پی Hydro PTM PRO 1200W پاور کامپیوتر FSP ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.

پاور مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود. قیمت پاور در بازار بسیار متنوع است همین تفاوت باعث ایجاد محصول با کیفیت و راندمان مختلف می‌شود. به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود.

منبع تغذیه سیلوراستون مدل ST1200-PT

با این حال بازهم قویاً توصیه می‌شود هرگز از پاورهای متفرقه و غیر استاندارد؛ به ویژه برندهای بی نام و نشان چینی یا برندهای ایرانی متفرقه استفاده نکنید. دقت داشته باشید متأسفانه گواهی 80Plus روش مطمئنی برای پی بردن به کیفیت یک پاور نیست. بسیاری از پاورهای ارزان یا متفرقه واقعاً گواهی 80Plus را اخذ نکرده اند و صرفاً سازنده یا برند آنها ادعا می‌کند آن پاور دارای راندمان انرژی منطبق بر گواهی 80Plus ادعایی است. بنابراین نشان 80Plus می تواند به دو صورت رسمی (دارای گواهینامه) و بدون گواهینامه (صرفاً ادعا) باشد. بهترین و آسان‌ترین روش برای اینکه بفهمید به پاور چند وات نیاز دارید یا باید پاور چند وات بخرید، استفاده از ابزارهای آنلاین محاسبه توان پاور است. در این ابزارهای آنلاین شما مشخصات قطعات کامپیوتر خود را وارد می‌کند تا میزان مصرف مجوع آنها و پاور مورد نیاز کامپیوتر شما محاسبه شود.

بهترین برندهای پاور کامپیوتر در بازار

مجله خبری سخت افزار کامپیوترشنهاد می کنیم قبل از خرید پاور تراست ، قیمت و مشخصات فنی پاور را با مدل های موجود در سایت را بررسی کنید. منبع تغذیه کامپیوتر Antec NE750G M یک انتخاب مطمئن برای سیستم‌های مُدرن یا مجهز به قطعات گران قیمت است؛ هرچند که برای کارت‌های گرافیک رده بالا پاسخگو نیست. در صورتی که موفق به تهیه این پاور خوب نشدید، می توانید سراغ مدل FSP Hydro G PRO 750W بروید. پاورهای 550 واتی برای بسیاری از سیستم‌های گیمینگ رده پایین تا میان رده مناسب هستند و در بین پاورهای 550 واتی توصیه ما مدل‌های گلد (پاور Gold) است. این پاور گرین از راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس گلد، کابل‌های تخت و قطعات مرغوب بهره می‌برد که در این رده قیمتی ارزش خرید خوبی دارد. همچنین نوع کابل منبع تغذیه کامپیوتر می‌تواند فلت (تخت)، معمولی یا غیر فلت و اسلیو شده (روکش‌دار) باشد.

این نوع از منبع تغذیه بهترین گزینه برای تمامی سیستم‌های اداری و خانگی محسوب شده و از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب است. یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است. خرید هر منبع تغذیه‌ای برای راه اندازی رایانه شخصی وسوسه انگیز است، اما این انتخاب عقلانی نیست.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup