پاور کامپیوتر Archives مرکز کامپیوتر پارسیان PCC CENTER | techpowerup

همچنین دلایل بسیار مهم دیگری برای خرید یک پاور با راندمان انرژی بالاتر وجود دارد که در ادامه این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت. پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 600 وات می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.

  • پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.
  • اگر بخواهید از پاور سیستم شما با لود و فشار زیاد استفاده نشود و در بازه بهینه کار کند، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالا پاورهای 1000 واتی پیشنهاد می‌شود.
  • منبع تغذیه کامپیوتر SilverStone ابعاد کوچکی هم دارد و فضای کمی اشغال می‌کند.
  • پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.

این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند. در بریتانیا ولتاژ 240 ولت 50 هرتز است، در حالی که در ایالات متحده ولتاژ 120 ولت 60 هرتز و در استرالیا 230 ولت 50 هرتز است. زمانی که از پاورها با تک یا چند ریل صحبت می‌شود، در واقع به تعداد اتصالات چاپی روی برد منبع تغذیه اشاره می‌شود. در طراحی تک ریلی، تمام قدرت منبع تغذیه برای استفاده‌ی هر بخش از سیستم که به منبع تغذیه متصل شده در دسترس خواهد بود. در حالی که در پاورهای چند ریلی، این قدرت بسته به تعداد ریل‌ها تقسیم می‌شود. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP1350B-OCDG Power Supply

انتک معمولاً پاورهای بسیار خوبی عرضه می‌کند که سری‌های NE جزء خوش قیمت‌های آنها هستند و ارزش خرید بالایی دارند. البته با هزینه بیشتر پاورهای بهتری با طراحی های پیشرفته تر و قطعات مرغوب تر هم وجود دارد اما برای بسیاری از سیستم ها NE850 Platinum یک انتخاب بی نقص است. پاور 850 واتی DQ850-M-V2L دیپکول برای سیستم‌های گیمینگ پیشنهاد می‌شود. البته دیپکول یک برند پاور درجه یک محسوب نمی‌شود و برندهای بهتری هم وجود دارند که سیلوراستون نمونه‌ای از آنها است. پیشنهاد دوم ما پاور 750 واتی ANTEC NE750 با گواهی 80 پلاس پلاتینیم است. این پاور طراحی و قطعات بسیار خوبی دارد که برای سال‌ها استفاده قابل اتکا خواهد بود.

ویژگی های یک پاور مناسب

اگر این قطعه دارای طراحی مناسبی نباشد، نخواهد توانست در هنگام کار کردن گرمای تولیده شده را خوب خارج کند. اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود. در نتیجه باید برای خرید پاوری اقدام کنید که تهویه مناسب و طراحی خوبی داشته باشد. پاورهای جدید و مدرن یک فن 12 × 12 سانتی متری دارند که به راحتی باعث خنک کردن قطعات خواهند شد.

در عین حال مزیت هایی دارد که هنوز استفاده از این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از انواع پاور کامپیوتر رواج دارد. طراحی های اخیر در سرورها شامل منابع تغذیه ای است که پاور یدکی را ارائه می دهد که می تواند در زمانی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است تعویض شود. برخی از رایانه های جدید، به ویژه آنهایی که برای استفاده به عنوان سرور طراحی شده اند، منابع تغذیه اضافی را ارائه می دهند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup