پاور کامپیوتر ارزان قیمت فانوس | techpowerup

قطر کابل‌های پاور بسیار حائز اهمیت است و باید بدون گرم شدن بیش از حد قادر به عبور شدت جریان بالا باشند که دست کم در پاورهای پرقدرت یا پاورهایی که با کارت‌های گرافیک رده بالا استفاده می‌شوند بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه نیاز نیست قطر کابل‌ها را اندازه گیری کنید و کافی است سراغ یک برند پاور حسابی و یک مدل مطرح بروید. پاور دیپ کول مدل DQ850-M-V2L پاور کامپیوتر Deepcool، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. شرکت دیپ کول یک برند نام آشنا در جهان می باشد که محصولات قابل اعتمادی را عرضه می کند. پاور کولر دیپ کول مدل DQ850-M-V2L، یک پاور تمام ماژولار و دارای توان 850 وات می باشد. پاور دیپ کول مدل DQ750-M-V2L پاور کامپیوتر Deepcool، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.

  • به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود.
  • روی هم رفته اف اس پی HEXA 85+ PRO یکی از بهترین پاورهای 450 واتی ارزان بازار ایران با گواهی 80 پلاس برنز است و ارزش خرید بالایی دارد.
  • توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد.

معمولا کاربران پس از صرف هزینه‌های اصلی بابت قطعات اصلی یاد منبع تغذیه می‌افتند. قطعه‌ای که حضور و کارکرد آن بسیار اهمیت دارد و انتخاب نادرست آن می‌تواند منجر به کاهش راندمان کامپیوتر و کاهش عمر مفید قطعات شود. در ادامه به معرفی و بررسی نکات مهم در خرید منبع تغذیه کامپیوتر خواهیم پرداخت. جالب است بدانید که طراحی پاور از جمله عواملی است که در افزایش کارایی و عملکرد این قطعه نقش به سزایی دارد.

بررسی روتر ایسوس ROG GT-AX11000 ؛ کلاس جدید پرچمدار شبکه

این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود. این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید.

ترفندها و روش های افزایش سرعت اینترنت در کامپیوتر و لپ تاپ تا چند برابر

ساده‌ترین و پایین‌ترین گواهینامه راندمان انرژی پاور 80Plus سفید یا White است و بالاترین یا بهترین آن Titanium است. خبر خوب اینکه لزوماً به یک پاور Titanium گران قیمت نیاز ندارید و پاورهای گلد غالباً از بالاترین ارزش خرید و راندمان مناسب برخوردار هستند. پاور کامپیوتر در تبدیل برق شهری به برق مستقیم قابل استفاده توسط قطعات کامپیوتر، بخشی از انرژی برق را هدر می‌دهد که غالباً به صورت گرما اتلاف می‌شود. بدیهی است هرچقدر که یک پاور راندمان انرژی بالاتری داشته باشد، مطلوب‌تر است و ضمن هدر رفتن برق کمتری، گرمای کمتری نیز تولید می کند و عمر بیشتری خواهد داشت. دقت داشته باشید باید همواره توان پاور انتخابی شما قدری بیشتر از بیشینه مصرف قطعات کامپیوتر شما باشد.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید. از آنجا که این قطعه در کامپیوتر شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، باید مدل مناسبی را از برند خوب و قابل اعتمادی تهیه کنید تا نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد. از جمله این برند ها کولر مستر ، دیپ کول ، ترمالتیک و کمپانی ایرانی گرین هستند. این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید. یک پاور گیمینگ خوب می‌تواند مدت زیادی برای سیستم شما دوام بیاورد، بنابراین خرید پاور گیمینگ مناسب هر چند با قیمت بالا منطقی است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup