پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

بنابراین حتماً سراغ برندهای معتبر و ترجیحاً بهترین برندهای منبع تغذیه کامپیوتر بروید. یک پاور با راندمان انرژی بالاتر موجب کاهش هزینه برق مصرفی و در عین حال کاهش تولید گرما می‌شود. با این حال، اگرچه صرفه جویی در مصرف برق جزء اهداف بسیاری از خریداران نیست، اما برخی دیگر بسیار حائز اهمیت است.

  • از این رو و با توجه به در نظر داشتن امکان آپگرید سخت افزاری در آینده استاندارد نانوشته‌ای وجود دارد که می‌گوید قدرت پاور باید به میزان مشخصی از نیاز روی کاغذ کامپیوتر بیشتر باشد.
  • این شرکت با محصولات با کیفیت و رقابتی خود توانسته است دو مدل از این پاور ها را به پرفروش ترین های بازار تبدیل کند.
  • دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند.
  • به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند.
  • اما قطعاً یکی از حیاتی ترین بخش هایی است که هر کامپیوتری به آن نیاز دارد.
  • استفاده از پاور در Load پایین تر از 100 درصد باعث بهبود راندمان انرژی هم می شود و بهتر است هرگز پاور شما با تمام توان آن استفاده نشود.

در این مدل‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود. به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران جرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

کانکتور15 پین SATA

به همین دلیل اغلب مجله خبری سخت افزار کامپیوترها دارای مدار محافظتی در برابر Inrush current هستند که عملکرد و کارایی آن کاملاً به طراحی اصولی و بکارگیری قطعات مناسب بستگی دارد. متاسفانه در پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد اغلب این مدار کارآمد نیست و به طرز ابتدایی تعبیه شده اند. پاورهای بُرنز برای سیستم‌های با قطعات معمولی یا ارزان قیمت مناسب هستند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند اما برای قطعات رده بالاتر خرید حداقل یک پاور گلد قویاً پیشنهاد می‌شود. در طرف مقابل مزیت پاورهای با گواهی بالاتر از نظر صرفه جویی در مصرف برق به اندازه اختلاف قیمت آنها نیست و نباید صرفاً با انگیزه کاهش هزینه برق مصرفی برای نمونه یک پاور تیتانیوم خریداری کنید.

GREEN GP580A-HED

برای اطلاع از قیمت انواع پاور گرین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام نمایید و به بررسی و مقایسه پاورهای Greenبپردازید. منبع تغذیه غیر ماژولار جزو اولین پاورهای مناسب رایانه شخصی محسوب شده و قدمت بالایی دارند. کابل‌های پاور کامپیوتر غیر ماژولار به صورت رنگی تولید می‌شوند تا کاربر به راحتی کابل مناسب هر بخش را پیدا کند تا به اشتباه اتصالات را با دیگر قطعات کامپیوتر کانفیگ نکند.

حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup