پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

در مجموع NeoECO PLATINUM 750W انتک یک مجله خبری سخت افزار کامپیوتر تغذیه کامپیوتر مرغوب تمام ماژولار پلاتینیوم است. بدیهی است سری NeoECO انکت پاور ممتاز یا عالی نیست و برای یک پاور پلاتینیوم عالی باید هزینه بسیار بیشتری پرداخت کرد. با این حال NeoECO انکت پاورهای استاندارد و بسیار خوبی در مقایسه با هزینه پرداختی هستند. پاور گرین GP700B-HP EVO دارای راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس گلد است و با برخورداری از قطعات مرغوب و طراحی بهینه، برای سیستم‌های گیمینگ میان رده انتخاب بسیار خوبی است. روی هم رفته اف اس پی HEXA 85+ PRO یکی از بهترین پاورهای 450 واتی ارزان بازار ایران با گواهی 80 پلاس برنز است و ارزش خرید بالایی دارد. شما می‌توانید پاور گرین 450 واتی ECO Rev3.1 را برای سیستم‌هایی با پردازنده رده پایین و گرافیک نهایتاً GT 1030 استفاده کنید.

  • حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید.
  • اگر به دنبال یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی با گواهی 80 پلاس پلاتینیوم هستید، ما Silverstone Strider Platinum SST-ST1000-PT را پیشنهاد می‌کنیم.
  • به همین دلیل اغلب پاورها دارای مدار محافظتی در برابر Inrush current هستند که عملکرد و کارایی آن کاملاً به طراحی اصولی و بکارگیری قطعات مناسب بستگی دارد.
  • ST1000-PT سیلوراستون یک پاور مرغوب با فن کم صدا و قوی، کابل‌های باکیفیت، طراحی پیشرفته و رگولاسیون خوب است که آن را به گزینه مناسبی برای قطعات رده بالا تبدیل می‌کند.

فروشگاه پانا پی سی از سال 1390 در صنعت IT مشغول به فعالیت می باشد. این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت و کالای اوریجینال نام درخشانی را از خود ارائه کرده است. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. برای بدست آوردن قدرت مناسب پاور باید از ابزارهای آنلاین محاسبه پاور مورد نیاز استفاده کنید که در همین نوشتار بهترین آنها معرفی شده اند.

پاور ماژولار دیپ کول DeepCool DQ850-M-V2L Gold 850W

نکات بعدی که شما با استفاده از آن می توانید یک پاور خوب را بشناسید توجه به به حداکثر توان وات پیوسته ای است که پاور می تواند دریافت کند و هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است. مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است. همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. زمانی که شما می خواستید با نیروی برق مستقیم کار کنید برای عمر بیشتر این باتری ها را باید از لپ تاپ جدا می کردید. این کار باعث می شد شما از برق مستقیم جهت کار کردن با لپ تاپ بهره ببرید.

2# پاور کامپیوتر غیرماژولار

نقطه قابل توجه در این منبع تغذیه‌ عملکرد برابر با مدل‌های دیگر است. اگر شما به زیبایی داخل کیس خود اهمیت نمی‌دهید پاور غیر ماژولار محصول پیشنهادی مناسبی برای شما خواهد بود. در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند.

البته HX1200 قدری قدیمی بوده و مدل‌های جدیدتری هم عرضه شده‌اند اما هنوز یکی از بهترین پاورهای موجود در بازار ایران است. پاور پیشنهادی 1000 واتی دوم ما Corsair RM1000x با کیفیت ساخت و دقت رگولاسیون مثال زدنی است. این پاور یک انتخاب عالی برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت و رده بالا است. دقت داشته باشید یک برند می‌تواند پاور انتخابی خود را به دلخواه ارزان سازی کند یا کیفیت، راندمان انرژی و دقت آن را بر اساس هزینه ساخت و قیمت فروش هدف تغییر بدهد. برای نمونه CWT از پاورهای مرغوب گرفته تا پاورهای به شدت اقتصادی و ارزان قیمت تولید می‌کند و لزوماً نمی توان گفت چون یک پاور ساخت یک سازنده مطرح است، پس هیچ مشکلی ندارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup