پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

اگر قصد خرید پاور حرفه ای دارید پیشنهاد می کنیم سری Vortex پاورهای ریدمکس را در نظر داشته باشید. فروشگاه اینترنتی پورومیکس برای کاربران انواع پاور با قیمت های مناسب را فراهم کرده است و مشتریان می توانند از میان پاورهای موجود اقدام به ثبت سفارش نمایند و کالا را با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند. پاور کامپیوتر یا منبع تغذیه کامپیوتر، قطعه ای از یک کامپیوتر است که جریان برق AC را دریافت نموده و آن را به جریان DC با ولتاژهای مورد نیاز مادربرد و دیگر قطعات داخلی کامپیوتر تبدیل می کند.. منبع تغذیه کامپیوتر درون کیس کامپیوتر تعبیه شده و دارای فن خنک کننده است که توسط آن، دمای قطعه کنترل می گردد. از میان پاورهای کامپیوتر شناخته شده در میان کاربران می توان به مواردی مانند پاور گرین، کولر مستر، تسکو، پاور ایسوس، ترمالتیک، انتک، ریدمکس و پاور گیگابایت اشاره نمود.

  • اگر خروج گرما به طور مناسب صورت نگیرد، تغییر در ولتاژهای خروجی پیش می آید، دمای قطعات دیگری که در کیس وجود دارند بالا می رود؛ عمر آنها کاهش می یابد و عملکرد سیستم نیز خوب نخواهد بود.
  • بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود.
  • با وجود محبوبیت بیشتر مورد دوم، امروزه بسیاری از پاورهای جدید اتصالات از هر دو نوع را ممکن ساخته‌اند.
  • برای استعلام قیمت پاور و منبع تغذیه کامپیوتر گرین و سایر برندها از طریق همین صفحه می توانید قیمت های به روز پاور را مشاهده نموده و به صورت تکی یا عمده خرید نمایید.

تمامی قطعاتی که در کیس کامپیوتر شما قرار دارند، برق خود را از همین قطعه یعنی منبع تغذیه دریافت می کنند. این یعنی بدون وجود پاور کامپیوتر، سایر سخت افزارها کار نخواهند کرد. منابع تغذیه، کیس ها و مادربردها اندازه های مختلفی دارند که باید حتما این سه با هم سازگاری داشته باشند تا به خوبی با هم کار کنند. پاور کامپیوتر یا Power Supply Unit (به اختصار PSU) که به آن منبع تغذیه نیز می گویند در واقع از مهم ترین قطعات یک سیستم به شمار می آید. اگر این قطعه در رایانه شما مطلوب نباشد و کیفیت مناسب را نداشته باشد، قطعات دیگر عملکرد و کارایی مناسبی را نخواهند داشت. کامپیوتر هم دقیقا مانند ابزار الکترونیکی دیگر نیاز به یک منبع تغذیه دارد.

Thermaltake Smart RGB 700W 80 PLUS Power Supply

اگر بخواهید از پاور سیستم شما با لود و فشار زیاد استفاده نشود و در بازه بهینه کار کند، برای سیستم‌های گیمینگ رده بالا پاورهای 1000 واتی پیشنهاد می‌شود. البته برای قطعات پرچم‌دار چون کارت گرافیک RTX 4090 به پاورهای 1200 واتی و بالاتر نیاز پیدا می‌کنید. منبع تغذیه کامپیوتر SilverStone ابعاد کوچکی هم دارد و فضای کمی اشغال می‌کند.

جستجوی محصول

اولین PSU با نورپردازی RGB در مجله خبری سخت افزار کامپیوتر خرید پاور کامپیوتر این دوره ما، در بین پاورهای 700 واتی ارزان قیمت قرار گرفته و از برند گرین است. پاور GP700B-HP EVO گرین گیمر پسند است و از طراحی نسبتاً زیبا با فن RGB بهره می‌برد. پاور GP550A-UK PLUS گرین به خوبی از عهده قطعات گیمینگ میان رده بر می‌آید و یک پاور خوب و قابل اتکا با گارانتی بلند مدت است. در صورتی که یک منبع تغذیه کامپیوتر 500 واتی ارزان و مطمئن برای سیستم‌های خانگی، کاری یا حتی گیمینگ می‌خواهید، انتخاب‌های زیادی از برندهای معتبر خارجی وجود دارد. این پاور از گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل‌های نیمه ماژولار در کنار قطعات نسبتاً مرغوب و فن کم صدا بهره می‌برد. پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر به واسطه فعالیت حساس خود بایستی از کیفیت ساخت و استاندارد بالایی برخوردار باشد.

آنچه که گفته شد به هیچ عنوان شامل پاورهای متفرقه و غیر استاندارد نمی شود و خرید آنها اشتباه بزرگی است. یک پاور می‌تواند ساخت یک سازنده بزرگ با طراحی استاندارد باشد اما نواقص یا رفتارهای غیر عادی داشته باشد. خبر خوب اینکه غالباً برندهای درست و حسابی پاور دست کم در مدل ها و سری های مطرح خود از پلتفرم ها و قطعات مرغوب استفاده می کنند. متاسفانه کیفیت کابل ها و کانکتورهای همه پاورها به یک اندازه خوب نیست اما معمولاً برندهای حسابی پاور از کابل ها و کانکتورهای مطمئن استفاده می کنند. در حقیقت این مدل به گونه ای طراحی شده است که برای عملکرد صحیح نیاز به اتصال تمام کابل ها ندارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup