پاور مشخصات، خرید و قیمت پاور کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

این بدان معنی است که دو یا چند پاور در سیستم وجود دارد که یکی از آنها برق را تامین می کند و دیگری به عنوان پشتیبان عمل می کند. سپس، پاور اولیه را می توان در حالی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است، تعویض کرد. اکثر پاور ها دارای حالت سوئیچ هستند که هم کارایی سودمندی دارد و هم ورودی های ولتاژ چندگانه را آسان می کند.

  • از همین رو توصیه می‌شود اگر با برق پر نوسان روبرو هستید یا از UPS استفاده می‌کنید، حتماً یک پاور معتبر با زمان Hold-Up استاندارد یا ترجیحاً بالاتر تهیه کنید.
  • در بازار ایران برندهای ایرانی و جهانی پاور شامل پاور گرین، تسکو، سادیتا، کولر مستر، سیلوراستون و… موجود است.
  • در بازار انواع مختلفی پاور وجود دارد که برخی از آنها صرفاً با چسباندن یک برچسب به برند مورد نظر در آمده اند اما برخی دیگری بر پایه پلتفرم های اختصاصی و به شدت بهینه سازی شده هستند.
  • پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پاور تراست ، قیمت و مشخصات فنی پاور را با مدل های موجود در سایت را بررسی کنید.
  • شرکت سیلوراستون فعالیت خود را از سال 2003 در کشور تایوان شروع کرده است.

انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید. از آنجا که این قطعه در کامپیوتر شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند، باید مدل مناسبی را از برند خوب و قابل اعتمادی تهیه کنید تا نتیجه مطلوبی را در پی داشته باشد. از جمله این برند ها کولر مستر ، دیپ کول ، ترمالتیک و کمپانی ایرانی گرین هستند. این برندها، محصولاتی خوب و با کیفیتی تولید می کنند که می توانید در فروشگاه بروزکالا از تمامی این محصولات دیدن فرمایید. یک پاور گیمینگ خوب می‌تواند مدت زیادی برای سیستم شما دوام بیاورد، بنابراین خرید پاور گیمینگ مناسب هر چند با قیمت بالا منطقی است.

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP350A-ECO Rev3.1 ا Green GP350A-ECO Rev3.1 Computer Power Supply

گزینه ارزان تر شما در بین مجله خبری سخت افزار کامپیوترهای 1500 واتی بازار می تواند SilverStone ST1500-TI با گواهی تیتانیوم باشد؛ هرچند که پاور بروزی نیست. دقت داشته باشید سری ECO Rev3.1 گرین پایین تر از سری EUD همین سازنده بود و پاورهای EUD گرین انتخاب بهتر و مرغوب تری هستند. با کمی افزایش بودجه می توانید سراغ پاورهای گیمرپسند تر سری GED گرین با راندمان برنز بروید. پاورهای سری GED گرین به عنوان یک گزینه ارزان مشخصات و کیفت قابل قبولی دارند.

قیمت پاور کامپیوتر گیمینگ

معمولا کاربران پس از صرف هزینه‌های اصلی بابت قطعات اصلی یاد منبع تغذیه می‌افتند. قطعه‌ای که حضور و کارکرد آن بسیار اهمیت دارد و انتخاب نادرست آن می‌تواند منجر به کاهش راندمان کامپیوتر و کاهش عمر مفید قطعات شود. در ادامه به معرفی و بررسی نکات مهم در خرید منبع تغذیه کامپیوتر خواهیم پرداخت. جالب است بدانید که طراحی پاور از جمله عواملی است که در افزایش کارایی و عملکرد این قطعه نقش به سزایی دارد.

پاور ایسوس Asus TUF Gaming 450W

این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود. این استاندارد محصولات را بررسی کرده و در شش رده (سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم) به آن‌ها گواهی اعطا می‌کند. در خرید یک پاور مناسب خصوصا برای گیمینگ تنها کافیست از مدل‌ها با استاندارد برنز و بالاتر انتخاب کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup