وسترن دیجیتال نتایج مالی سه ماهه سوم سال 2023 را گزارش می کند

جزئیات بیشتر را می توان در ارائه سود شرکت، که به صورت آنلاین در investor.wdc.com در دسترس است، یافت.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

شرکت وسترن دیجیتال (Nasdaq: WDC) امروز نتایج مالی خود را برای سه ماهه سوم مالی 2023 منتشر کرد. «در چندین سال گذشته، تیم ما بر روی بهبود چابکی تجاری و ارائه یک خط پیشرو در صنعت از محصولات نوآورانه متمرکز شده است که با ذخیره سازی اطلاعات رو به رشد مطابقت دارد. دیوید گوکلر، مدیر عامل شرکت وسترن دیجیتال گفت: خواسته های مشتریان ما. کار مقدماتی که انجام داده‌ایم، همراه با اقداماتی که از ابتدای سال مالی جاری برای تغییر اندازه و تمرکز مجدد فعالیت‌هایمان انجام داده‌ایم، به ما امکان داده است در یک محیط پویا حرکت کنیم. من خوشحالم که به دلیل اجرای قوی در کسب و کارهای HDD و Flash ما حاشیه ناخالص غیر GAAP را در انتهای بالای محدوده راهنمایی خود ارائه کردیم. »

خلاصه

  • درآمد سه ماهه سوم 2.8 میلیارد دلار بود که در انتهای محدوده پیش بینی شده بود.
  • درآمد هر سهم سه ماهه سوم GAAP (EPS) (1.82 دلار) و EPS غیر GAAP (1.37 دلار) بود که شامل 200 میلیون دلار هزینه کم استفاده در Flash و HDD است.
  • زیان عملیاتی GAAP در سه ماهه سوم 472 میلیون دلار و زیان عملیاتی غیر GAAP 304 میلیون دلار بود.
  • انتظار می رود درآمد سه ماهه چهارم سال 2023 بین 2.40 تا 2.60 میلیارد دلار باشد.
  • انتظار می رود EPS غیر GAAP بین $ (2.20) تا (1.90 دلار) باشد که شامل 220-240 میلیون دلار هزینه کم استفاده در Flash و HDD می شود.

این شرکت خروجی نقدی عملیاتی 381 میلیون دلاری را ثبت کرد و سه ماهه را با 2.22 میلیارد دلار وجه نقد و معادل نقدی به پایان رساند.