هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24

مسافرانی که قرار است برای مدت طولانی در تهران اقامت داشته باشند و قصد دارند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، هتل آپارتمان انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌هاست. اگر آدمی میانه رو و اهل تعادل هستید بهتر از هر کسی متوجه وضعیت هتل‌های 3 ستاره تهران قیمت یک شب هتل در تهران می‌شوید. راستش را بخواهید هتل‌های سه ستاره نه به اندازه هتل‌های کم ستاره ارزان و بدون کیفیت هستند، نه مانند هتل‌های لوکس خدمات و البته قیمت گرانی دارند.

هتل های تهران: قیمت , عکس ها و رزرو هتل تهران تا ۶۰% تخفیف:اقامت24

فضای محدود و کوچک اتاق ممکن است بعد از مدتی شما را کلافه و خسته کند. اما سوئیت با داشتن امکاناتی چون آشپزخانه حس بیشتری از زندگی در خانه را به شما می دهد. ضمن آنکه علاوه بر اتاق دارای اتاق نشیمن نیز می باشد که امکان پذیرایی از میهمان را فراهم می آورد.

بهترین هتل های 3 ستاره تهران

شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های معتبری مانند پرشین هتل، رزرو هتل تهران را با بهترین قیمت انجام دهید. ایران بوکینگ، مرجع معرفی هتل های ایران بهمراه امکان رزرو هتل بصورت انلاین و با تخفیف ویژه است. کاملترین اطلاعات هتل های ایران را می توانید اینجا ببینید تا ضمن مقایسه آنها و مشاهده نظر دیگران درباره آنها، بهترین انتخاب را برای اقامتی دلنشین در سفر خود داشته باشید …

  • در سال‌های اخیر تعداد بهترین هتل های تهران با 5 ستاره بیشتر شده و انتخاب‌های متعددی پیش روی شماست.
  • همان طور که تعداد ستاره‌های هتل زیاد می‌شود، بر امکانات و خدمات آن هم افزوده می‌شود.
  • از لحاظ موقعیت مکانی نیز این هتل آپارتمان سه ستاره در مجاورت خیابان ولیعصر واقع شده است و دسترسی آسانی به موزه فرش و وزارت آب نیز دارد.
  • گران‌ترین و لاکچری‌ترین هتل آپارتمان تهران که در سایت اقامت 24 قادر به رزرو آن هستید، هتل آپارتمان جم تهران است.
  • این هتل ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و امکانات بسیار خوبی به مهمانان خود ارائه می نمایند.

یکی دیگر از تفاوت‌های هتل آپارتمان‌ها با هتل‌های معمولی در معماری آن‌ها است. هتل‌های 5 ستاره تهران، بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها با آخرین امکانات و خدمات هستند. هتل‌هایی با معماری باشکوه و لاکچری، اتاق‌های مجهز، چند رستوران، کافی شاپ، غرفه‌های میان وعده غذایی که بهترین و به روز ترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بیشتر هتل‌های پنج ستاره زمین گلف، زمین تنیس، اسپا، سونا، استخر، باشگاه و خدمات مراقبت از کودکان دارند. هتل‌های ۵ ستاره تهران برای حفظ ستاره‌هایشان باید قوانین و استانداردها را رعایت کنند و کیفیت خدماتشان را در حد بالا نگه دارند. یکی دیگر از نشانه‌های هتل 5 ستاره تعداد اتاق‌ها است که بیشتر از 100 اتاق دارد.

هتل آپارتمان جاده ابریشم  نزدیک اماکنی مثل کاخ سعادت‌آباد، کاخ نیاوران، پارک جمشیدیه و پارک نیاوران واقع شده است. هتل آپارتمان ابریشم یکی از لوکس‌ترین و بهترین انتخاب‌ها برای مسافران است. جالب است بدانید مالک اصلی این هتل آپارتمان، فردی چینی است از این رو بسیاری امکانات جالب مانند طب‌سوزنی، رستوران چینی، ماساژ چینی و غیره را در اختیار مسافران قرار داده‌ است. هتل آپارتمان جاده ابریشم  نزدیک اماکنی مثل کاخ سعادت‌آباد، کاخ نیاوران، پارک جمشیدیه و پارک نیاوران واقع شده است. جالب است بدانید مالک اصلی این هتل آپارتمان و فردی چینی است از این رو بسیاری امکانات جالب مانند طب‌سوزنی، رستوران چینی، ماساژ چینی و غیره را در اختیار مسافران قرار داده‌ است. یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان‌های تهران واقع در بخش مرکزی، هتل آپارتمان وزرا است.

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران و کاربران

تحریریه Techpowerup