نمایشگر ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از اولین نمایشگر OLED گیمینگ 480 هرتزی QHD صنعت خود رونمایی کرد.

نمایشگر ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 از اولین نمایشگر OLED گیمینگ 480 هرتزی QHD صنعت خود رونمایی کرد.

ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر، امروز اعلام کرد که توسعه نمایشگر 27 اینچی OLED گیمینگ QHD 480 هرتز خود را با موفقیت به پایان رسانده است و یک نمایشگاه رسمی برای CES 2024 آماده کرده است و عصر جدیدی OLED‌های با عملکرد فوق‌العاده بالا را آغاز کرده است. . نرخ تجدید.

جدیدترین نمایشگر OLED گیمینگ ال‌جی دیسپلی از فناوری منحصربه‌فرد OLED این شرکت بهره می‌برد که به هر پیکسل اجازه می‌دهد تا نور را به طور مستقل و بدون واحد نور پس‌زمینه ساطع کند، تا نرخ تازه‌سازی بی‌سابقه 480 هرتز، وضوح تصویر QHD (2560 در 1440) و سریع‌ترین زمان پاسخ‌دهی (0.03) را ارائه دهد. ms) از هر پنل موجود در بازار امروز، ترکیبی برای ارائه یک تجربه بازی بهینه برای گیمرهای پرشور.

نرخ تازه سازی 480 هرتز نمایشگر نشان دهنده توانایی آن در تولید 480 فریم در ثانیه است. نرخ تازه‌سازی بالاتر یک عنصر حیاتی در مانیتورهای بازی در نظر گرفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود بازی روان‌تر و شفاف‌تر شود، حتی در هنگام انتقال سریع صفحه.

نمایشگرهای OLED بازی LG Display به لطف فناوری پیشرو در صنعت این شرکت، “META Technology”، که به طور اساسی “آرایه لنز میکرو (MLA)” را برای به حداکثر رساندن انتشار نور ادغام می کند، کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد. نور ارگانیک از پنل OLED و به حداقل رساندن انعکاس نور خارجی در تاریکی. صحنه های.

OLED های گیمینگ این شرکت کمترین میزان نور آبی را در صنعت ساطع می کنند و حدود نیمی از میزانی که از نمایشگرهای LCD رده بالا ساطع می شود. این کاهش نور آبی نه تنها فشار چشم را به حداقل می رساند، بلکه سوسو زدن را نیز از بین می برد و جلسات بازی راحت و لذت بخشی را برای گیمرها فراهم می کند.

LG Display قرار است در نیمه اول سال، نمایشگر 27 اینچی 480Hz QHD Gaming OLED را عرضه کند. در همین حال، این شرکت از خط کامل نمایشگرهای OLED گیمینگ خود در سایزهای 27، 31.5، 34، 39 و 45 اینچی در CES 2024 رونمایی خواهد کرد، زیرا ورود خود به بازار نمایشگرهای گیمینگ پریمیوم را اعلام می کند.

نمایشگرهای OLED گیمینگ ال‌جی دیسپلی در محدوده 30 اینچی جدیدترین موارد اضافه شده به این محدوده چشمگیر هستند. مهم‌تر از همه، نمایشگرهای جدید 34 و 39 اینچی گیمینگ OLED نسبت تصویر فوق‌العاده (21:9) را برای تجربه بازی همهجانبه ارائه می‌دهند، در حالی که پنل 31.5 اینچی از وضوح UHD (3840 در 2160) پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود آن را به نمایش بگذاریم. مناسب برای بازی های ویدئویی فقط برای بازی بلکه برای کارهای اداری و مصرف محتوا.

وون گفت: «برای تقویت پیشروی خود در بازار نمایشگرهای گیمینگ ممتاز، به استفاده از قدرت ویژگی‌های متمایز OLED مانند نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع و مشکی کامل برای تجربه‌های بصری سطح بعدی ادامه خواهیم داد. سئوک کانگ، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش برنامه ریزی محصولات صفحه نمایش بزرگ در LG Display.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup