نمایشگر ال‌جی آخرین نوآوری‌های OLED اختصاصی خود را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت

نمایشگر ال‌جی آخرین نوآوری‌های OLED اختصاصی خود را در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشت

ال‌جی دیسپلی، مبتکر پیشرو در فناوری‌های نمایشگر، امروز اعلام کرد که جدیدترین محصولات OLED خود را بر اساس فناوری اختصاصی که ارزش‌های مشتری را متحول می‌کند در نمایشگاه CES 2024 رونمایی خواهد کرد. این شرکت دو غرفه در مرکز همایش‌های لاس وگاس (LVCC) راه اندازی خواهد کرد. ، با غرفه اصلی در تالار شمالی و غرفه ای اختصاصی به نمایشگاه های خودرو در تالار غرب.

ال‌جی دیسپلی تحت عنوان «آینده‌ای بهتر» که به راه‌حل‌های مختلف نمایشگر مبتنی بر فناوری‌های OLED پیشرفته که پتانسیل ایجاد انقلابی در سبک زندگی مصرف‌کنندگان را دارند، اشاره دارد، آخرین فناوری OLED با اندازه بزرگ و نسل بعدی خود را به نمایش می‌گذارد. راه حل های نمایش خودرو بهینه شده برای نرم افزار. وسایل نقلیه تعریف شده (SDV).

در غرفه اصلی در North Hall، LG Display فناوری‌های مختلف OLED بزرگ را به نمایش می‌گذارد که محدودیت‌های کیفیت تصویر OLED را می‌شکند و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد، از جمله تلویزیون‌ها، نمایشگرهای بازی و OLED‌های شفاف.

LG Display قرار است جدیدترین پنل تلویزیون OLED خود را در اینجا رونمایی کند که یک بار دیگر مرزهای کیفیت تصویر OLED را با پیشرفت قابل توجهی در “فناوری متا” نوآورانه جابجا می کند، یک نقطه عطف قابل توجه که پس از یک دهه نوآوری OLED به دست آمده است.

این شرکت سال گذشته فناوری META اختصاصی خود را معرفی کرد که ترکیبی از “آرایه لنز میکرو (MLA)” است که انتشار نور مواد آلی را به حداکثر می‌رساند، با الگوریتم افزایش روشنایی برای دستیابی به بالاترین سطح روشنایی در بین تمام تلویزیون‌های OLED موجود. . امضا کردن.

علاوه بر این، ال‌جی دیسپلی مجموعه کامل OLED‌های گیمینگ خود را از ۲۰ تا ۴۰ اینچ، از جمله پنل OLED بازی QHD ۲۷ اینچی با عملکرد بالا که دارای اولین نرخ به‌روزرسانی فوق‌العاده بالای ۴۸۰ هرتز در جهان برای صفحه‌نمایش OLED است، به نمایش خواهد گذاشت. پنل OLED گیمینگ 27 اینچی QHD 480Hz با تولید 480 فریم در ثانیه، تجربه بازی بهینه ای را با تصاویر صاف و واضح خود، حتی در هنگام انتقال سریع صفحه نمایش، ارائه می دهد.

پنل‌های 34 اینچی و 39 اینچی نسبت تصویر فوق‌العاده (21:9) را برای تجربه بازی همه جانبه ارائه می‌دهند، در حالی که پنل 31.5 اینچی از وضوح وضوح UHD (3840 × 2160) پشتیبانی می‌کند که نه تنها برای بازی‌ها مناسب است. . بلکه برای کارهای اداری و مصرف محتوا.

پنل‌های OLED بازی LG Display دارای میلیون‌ها پیکسل خود ساطع کننده بدون منبع نور پس‌زمینه جداگانه هستند تا نرخ تازه‌سازی و وضوح بالا و همچنین زمان پاسخگویی سریع 0.03 میلی‌ثانیه را ارائه دهند. علاوه بر این، این شرکت فناوری META را در نمایشگرهای بازی OLED خود ادغام کرده است تا کیفیت کلی تصویر را بیشتر بهبود بخشد و در عین حال بازتاب نور خارجی را در صحنه های تاریک به حداقل برساند.

علاوه بر این، LG Display طیف کاملی از نمایشگرهای OLED شفاف خود از جمله نمایشگرهای 30، 55 و 77 اینچی را به نمایش می‌گذارد تا با ایجاد اپلیکیشن‌های منحصربه‌فرد از طریق استفاده از صفحه‌نمایش‌های متوسط ​​و فوق‌بزرگ، تجربه‌های جدید خرید را به فضاهای خرده‌فروشی معرفی کند. پنل های OLED شفاف

LG Display به‌عنوان تنها سازنده OLED شفاف در جهان، ماهیت خود ساطع OLED را به حداکثر می‌رساند تا به میزان شفافیت کافی برای جایگزینی یکپارچه پنجره‌های شیشه‌ای دست یابد، بیان دقیق رنگ را نشان دهد، و انعطاف‌پذیری طراحی ارائه دهد که استفاده از فضا را بهبود می‌بخشد.

OLEDهای شفاف همچنین به دلیل تولید گرمای کم در مقایسه با LED های معمولی برای استفاده در داخل خانه مناسب هستند، در حالی که تطبیق پذیری آنها امکان نصب تقریباً در هر فضا و فضای داخلی مانند پنجره ها، دیوارها و کف با اندازه های مختلف را فراهم می کند.

LG Display در غرفه خود در West Hall راه حل نمایشگر فوق عریض “Pillar-to-Pillar (P2P)” بهینه سازی شده برای وسایل نقلیه نرم افزاری (SDV) را به نمایش می گذارد که از فناوری های متمایز صفحه نمایش خودرو LG استفاده می کند. شرکتی مانند P-OLED ، ATO. (OLED نازک پیشرفته) و LCD LTPS (پلی سیلیکون با دمای پایین).

“Ultra-Wide P2P P-OLED” به طور یکپارچه یک صفحه نمایش داشبورد “12.3 اینچی P-OLED” و یک نمایشگر مرکزی “34 اینچی P-OLED” را برای ایجاد یک طراحی شیک و پیچیده که کل صفحه را در بر می گیرد، یکپارچه می کند. داشبورد به عنوان یک مفرد بزرگ. نمایش دادن. در همین حال، صفحه نمایش 48 اینچی P2P LTPS LCD دارای صفحه نمایش بزرگی است که به رانندگان و مسافران اجازه می دهد ضمن لذت بردن از ویژگی های سرگرمی، اطلاعات مفید رانندگی را مشاهده کنند.

با ظهور صفحه نمایش های بزرگ مانند P2P، LG Display همچنین “حالت خصوصی قابل تعویض (SPM)” خود را معرفی می کند که به راننده اجازه می دهد با کنترل زاویه دید صفحه سرنشین، روی جاده متمرکز بماند.

نمایشگر ال‌جی همچنین راه‌حل‌هایی را به نمایش می‌گذارد که کارایی فضا را در محدوده‌های محدود خودرو به حداکثر می‌رساند و در عین حال تجربه‌های جدیدی را در داخل خودرو ارائه می‌دهد، از جمله «OLED تاشو ۱۷ اینچی» طراحی‌شده برای RSE (سرگرمی صندلی‌های عقب) و «OLED کشویی ۱۸ اینچی» “. که در سقف پنهان شده و برای استفاده به سمت پایین قابل گسترش است.

علاوه بر این، راه حل متمایز “Thin Actuator Sound Solution” این شرکت که تنها 30 درصد وزن و 10 درصد ضخامت یک بلندگوی معمولی خودرو است، می تواند در نواحی مختلف تا داخل خودرو مانند صفحه نمایش، سقف، نصب شود. و کف، برای تجربه صدای سه بعدی غنی تر و فراگیرتر.

علاوه بر این، نمایشگر ال‌جی فناوری‌های پیشرفته‌ای را به نمایش می‌گذارد که برای زیباتر کردن فضاها طراحی شده‌اند، مانند «زیر نمایشگر» که دوربین‌های نصب شده روی صفحه را با تنظیم شفافیت کلی پنهان می‌کند و «فیلم تزئینی» که به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد شبیه به داخل موادی مانند چوب یا کربن در صورت غیر فعال بودن.

ال‌جی دیسپلی با رونمایی از راه‌حل‌های نمایشگر که تجربه‌های جدیدی را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان باز می‌کند، قصد دارد رقابت تجاری خود را بیشتر تقویت کند و مشتریان بالقوه را با محصولات و فناوری‌های متمایز خود تضمین کند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup