نقشه راه توسعه فاش شده است که Techtonica اکنون از طریق Steam Early Access در دسترس است

از ما در Fire Hose به شما، جامعه رو به رشد Groundbreakers ما، از حضور شما در اینجا متشکریم. امیدواریم با تکتونیکا لذت ببرید. نسخه 0.1 شروع سفر ما را نشان می دهد. اگر می‌خواهید مستقیماً با توسعه‌دهندگان و سایر اعضای انجمن و نقشه راه بعدی ما چت کنید، پیوندی به Discord خود برای شما می‌گذاریم. بریم سر کار

به تکتونیکا، پیشگامان خوش آمدید. آیا برای شروع به کار آماده هستید؟

Techtonica یک بازی اتوماسیون کارخانه ای اول شخص است که در زیر سطح یک سیاره بیگانه اتفاق می افتد. برای ساختن کارخانه‌ها، جمع‌آوری منابع، تحقیق در مورد فن‌آوری‌های جدید، شکل دادن به زمین‌های تخریب‌پذیر، ایجاد پایگاهی از عملیات، و کشف اسرار فراموش‌شده، به تنهایی یا به صورت مشارکتی کار کنید.

یک داستان علمی تخیلی کامل در انتظار توضیح این است که شما کی هستید و چرا کارخانه خود را می سازید. چیزی در زیر سطح کالیکس اشتباه است. مکعب سخنگو مرموز از شما برای کشف حقیقت کمک می خواهد.

به Calyx خوش آمدید، پیشگامان! تکتونیکا رسما وارد Early Access شده است. اگر توجه نکرده اید، یک تخفیف مقدماتی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است. Techtonica به طور معمول با قیمت 29.99 دلار به فروش می رسد، اما یک تخفیف اولیه 15٪ وجود دارد که برای هفته اول ادامه خواهد داشت.

امکانات

  • دنیای زیبا. اعماق غارهای تکتونیکا که توسط فلور بیولومنسنت احاطه شده است را به صورت اول شخص کاوش کنید.
  • اتوماسیون کارخانه. تسمه‌های نقاله و سیستم‌های حرکتی منحصربه‌فرد ساخت، اتصال و عبور از کارخانه‌های خودکار و گسترده را آسان می‌کنند.
  • ارتقاء پاداش. با سیستم های بازی که به طور مداوم با چالش ها و راه حل های جدید در حال تکامل هستند، از کوچک شروع کنید و بزرگ شوید.
  • هر جا را حفاری کنید. با استفاده از MOLE، یک تفنگ سیاه چاله، خانه ای عالی برای ماشین های خود ایجاد کنید.
  • راز علمی تخیلی. برای اولین بار در نوع خود، اسرار پنهان در زیر سطح سیاره سرکش Calyx را کشف کنید.
  • NIRVANA شنوایی. Techtonica با یک موسیقی متن الهام بخش از Cityfires (20XX، Catlateral Damage: Remeowstered) می آید.
  • تعاونی. تکتونیکا به طور کامل به تنهایی یا به صورت کوآپ تا چهار بازیکن قابل بازی خواهد بود.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران