موس کامپیوتر به فی سایت تخصصی فروش لوازم جانبی کامپیوتر،لپ تاپ و موبایل | techpowerup

اتصالات سیمی نیز برای استفاده از بازی ترجیح داده می شوند ، زیرا اتصالات سیمی عاری از مشکلات تأخیر و نویز هستند که گزینه های بی سیم مستعد این اتفاقات هستند. خرید موس گیمینگ مناسب با قیمت و کیفیت مورد نظر شما می تواند بخش زیادی از نیاز شما را برطرف کند و به نوعی باعث بالا رفتن راندمان کاری شود یا حس لذت تمام عیار بازی را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصولات معمولا ارگونومیک بهتری دارند و به اصطلاح خوش دست تر هستند. ارگونومیک بدنه این نوع موس ها باعث شود تا در استفاده های طولانی مدت، آسیب کمتری به مچ دست تان وارد شود و احساس خستگی کمتری کنید. با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید.

موس گیمینگ تسکو Tsco TM-2021

صفحه کلید و ماوس مستقیم ترین اتصالات شما به رایانه شخصی شما و بیشترین جنبه دستی در رایانه شخصی شما هستند. در ابتدایی ترین شکل آن ، این محصول یک وسیله ساده است ، یک سنسور در قسمت پایین با دو دکمه در بالا و یک چرخ اسکرول. اما در حالی که همه موشواره ها از نظر مفهومی ساده هستند ، این وسیله اصلی اشاره گر چندین بار تجسم منحصر به فرد پیدا کرده است. بنابراین ، باید بدانید وقتی می خواهید یک موش واره جدید بخرید ، چه چیزی این محصولات را از یکدیگر متمایز می کند. قیمت ماوس ریز خیلی بالاست و اگر نمی‌خواهید آنقدر روی یک ماوس هزینه کنید، خرید ماوس لاجیتک را به ویژه در صورتی که می‌خواهید یک ماوس وایرلسی یا بلوتوثی بخرید به شما توصیه می‌کنیم.

http://asanbehbar.ir

در بخش زیر به بررسی دقیق‌تر مجله خبری سخت افزار کامپیوتر ماوس کامپیوتر می‌پردازیم. برای خرید ماوس سیم دار می توانید از فروشگاه هیناتا بازدید و سفارش خود را ثبت نمایید. در صورتی که تمامی راه‌های نام برده را به‌کار بردید تا مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کنید و هیچ نتیجه‌ای نگرفتید، باید روش بوت کردن که آخرین راه حل است را به‌کار گیرید. از کار افتادن ماوس که علل و ریشه‌های بسیاری می‌تواند داشته باشد را در صورتی که نتوانستید برطرف کنید، باید از طریق بوت کردن کامپیوتر حل کنید. این مشکل فقط در موس‌های اپتیکال رخ می‌دهد و دلیل آن نیز کثیف شدن و خش افتادن پلاستیک رفلکتور است.

  • اما استفاده از این نوع موس در مکان های شلوغی مانند ادارات که افراد زیادی در آنجا مشغول به کار هستند، حذف صدای کلیک موس تا حد زیادی می تواند به حفظ تمرکز افراد در حین کار کردن کمک کند.
  • شرکت مایکروسافت، از بزرگترین شرکت های مطرح در جهان می باشد.
  • دو نوع سنسور حرکت مبتنی بر نور ، سنسورهای نوری (یا LED) و سنسورهای لیزر وجود دارد.
  • این ماوس از ظاهری شبیه به ماوس‌های حرفه‌ای برخوردار است و کارکرد معمولی دارد.
این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند. دقت حسگر ماوس عبارت است از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400 که به قابلیت تنظیم برای موارد مختلف مجهز هستند. طراحی ارگونومیک ماوس باعث می شود اثر انگشت، چربی و عرق روی بدنه باقی نماند. برای خرید ماوس با کیفیت باید به طراحی ارگونومیک در این تجهیزات توجه داشته باشید. به خصوص اگر فردی هستید که در طول روز با این وسایل کار می کنید، به هیچ عنوان به سراغ ماوس ارزان و بی کیفیت نباشید. پیشتاز رایان در جهت افزایش قدرت انتخاب مشتری سعی نموده که انواع موس ها با برند های مختلف را برای خرید در اختیار قرار داده.

ماوس با سیم تسکو مدل TM 761GA

البته این دکمه‌ها را می‌توانید برای کارهای دیگری نیز تنظیم کنید و امکانات این دسته از ماوس‌ها تنها در بازی استفاده نمی‌شود. برای جلوگیری از لغزش دست روی بدنه، در دو سمت ماوس شیارهایی تعبیه شده است. دو سمت ماوس، دور کلید اسکرول، قسمت جلویی محصول و روی لوگوی برند اونیکوما از نورپردازی RGB استفاده شده است. ناگفته نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند. طراحی این محصول ارگونومیک و به صورت قرینه است که استفاده از ماوس را برای هر دو گروه افراد چپ دست و راست دست امکان پذیر می کند. بدنه این ماوس به نورپردازی RGB مجهز شده که تاثیر پررنگی روی زیبایی محصول گذاشته است.

ماوس لاجیتیک

تحریریه Techpowerup