موس کامپیوتر به فی سایت تخصصی فروش لوازم جانبی کامپیوتر،لپ تاپ و موبایل | techpowerup

یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است. هر چند که این از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند.

  • ماوس دارای 7 کلید است که هر کدام برای یکی از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند.
  • طراحی ارگونومیک ماوس باعث می شود اثر انگشت، چربی و عرق روی بدنه باقی نماند.
  • در ابتدایی ترین شکل آن ، این محصول یک وسیله ساده است ، یک سنسور در قسمت پایین با دو دکمه در بالا و یک چرخ اسکرول.
  • خرید موس کار چندان سختی نباشد و هرکسی به راحتی بتواند یک گزینه مناسب برای خود تهیه کند.
  • خرید موس ارزان انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود و می تواند شما را از هزینه های اضافی باز دارد.

شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.

ماوس بی سیم رپو مدل M100 Silent

اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند. برخی از مشکلات رایج که برای بیشتر ماوس‌های کامپیوتر رخ می‌دهد مربوط به اختلالات نرم افزاری است. اشاره‌گر ماوس کامپیوتر به‌درستی حرکت نمی‌کند، اشاره‌گر ماوس پنهان می‌شود و قابل مشاهده نیست، حرکت ماوس بسیار آهسته شده و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و . در چنین مواقعی نیاز است که علل احتمالی را پشت سر گذاشته و راه‌حل‌هایی عملی برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید. با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد.

ماوس با سیم

علاوه براین در دفاتر کاری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود. علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. موس تراست بی سیم مخصوص بازی مدل GXT 130 Ranoo trust یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می باشد. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است.

این وسیله حالت پذیر است و به شما حق مجله خبری سخت افزار کامپیوتر بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد. این گیرنده نسبت به گیرنده های عادی قابلیت این را دارند که با کمک نرم افزار مربوط به خود تا سقف 6 عدد کیبورد و موس کامپیوتر را با کمک این گیرنده به سیستم خود متصل کنید. ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup