منبع تغذیه کامپیوتر پاور | techpowerup

هر یک از این ریل‌ها مجهز به سیستم حفاظت در برابر جریان زیاد هستند. در نتیجه تعداد ریل بیشتر به معنی سیستم محافظتی بیشتر و احتمالا ایمنی بیشتر کامپیوتر. با این حال امروزه با وجود سیستم‌های مدرن کابل کشی برق شهری، عملا نیازی بابت هزینه مازاد بابت پاورهای چند ریلی وجود ندارد. و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. کیس ها به وسیله کابلی به پریز برق متصل شده و نیروی مورد استفاده برای روشن شدن و کارکردن را به وسیله این کابل دریافت می کنند.

  • پاور GP550A-UK PLUS گرین به خوبی از عهده قطعات گیمینگ میان رده بر می‌آید و یک پاور خوب و قابل اتکا با گارانتی بلند مدت است.
  • این به این معنی است که اکثر منبع تغذیه ها می توانند در کشورهای مختلفی کار کنند که ممکن است ورودی برق تغییر کند.
  • متاسفانه در بازار ایران پاورهای جدید برندهای بزرگ و معتبر جهانی غالباً موجود نیستند و به ناچار باید پاورهای قدیمی تر آنها را پیشنهاد کرد.
  • مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود.
  • خرابی معمولی منبع تغذیه اغلب به صورت بوی سوختگی درست قبل از خاموش شدن کامپیوتر مشاهده می شود.

همان‌طور که می دانید تمامی کامپیوترها به یک پاور یا به طور دقیق‌تر منبع تغذیه نیاز دارند که به اختصار به آن PSU نیز می‌گویند. اما چرا کامپیوتر به پاور نیاز دارد و بدون پاور کار نمی‌کند؟ در ادامه با تشریح این موضوع، مهمترین نکات در خرید منبع تغذیه سیستم و راهنمای خرید پاور کامپیوتر با ما همراه شوید. انواع پاور و منبع تغذیه وجود دارند که بسته به استفاده و نیاز کاربر پیشنهاد می شوند. پاور دیپ کول PF400 پاور کامپیوتر Deepcool ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. حداکثر توان این پاور 400 وات می باشد و برای استفاده در سیستم های معمولی…

GREEN GP500B-HP Plus

منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل پاور کامپیوتر و فن خنک کننده است. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. همواره باید نکاتی را در خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیریم که در این اینجا مختصر به آن میپردازیم اما اگر به دنبال راهنمای خرید پاور کامپیوتر هستین میتوانید مقاله ما را مطالعه نمایید. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند.

Thermaltake Smart RGB 700W 80 PLUS Power Supply

طبق توضیحات پیشین، یک پاور کامپیوتر خوب باید ضمن برخورداری از توان (قدرت کافی)، ایمن، استاندارد و مطمئن نیز باشد. متاسفانه اغلب پاورهای ارزان و متفرقه یا غیر برند این ویژگی ها را ندارند. این سبب می شود تا به بهترین گزینه از بین انواع پاور کامپیوتر تبدیل گردد.

Computer Power Supply Green GP800B-HP EVO ا پاور کامپیوتر گرین GP800B-HP EVO

اولین نکته ای که در مجله خبری سخت افزار کامپیوتر پاور خوب باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است. این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود. اگر شما در ایران هستید می دانید که ولتاژ برق در ایران عدد 250 ولت است؛ پس پاوری که شما باید خریداری کنید باید توانایی دریافت این ولتاژ ورودی را داشته باشد. برای فهمیدن واتیج پاور یا اینکه چند وات است، برچسب (لیببل) آن را بررسی کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup