منبع تغذیه پاور فروشگاه اینترنتی رستا | techpowerup

بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. به عبارت دیگر اگر CPU مغز کامپیوتر شما است، پس پاور باید قلب کامپیوتر باشد. اما قطعاً یکی از حیاتی ترین بخش هایی است که هر کامپیوتری به آن نیاز دارد. هیچگاه سعی نکنید به دلیل صرفه جویی در هزینه از پاور ارزان استفاده کنید، زیرا می تواند آسیب جبران ناپذیری به تمامی قطعات شما وارد نماید و متحمل ضرر سنگین تری شوید. استفاده از مطالب این فروشگاه با ذکر منبع مانعی ندارد و تمامی حقوق محفوظ و متعلق به شرکت رستا پویا رسانه است.

  • علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است.
  • همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است.
  • Great Wall HEC ،CWT ،Gospower ،FSPو Flextronics از جمله OEM های مطرح پاور هستند.
  • این پاور یک محصول تمام ماژولار با گواهینامه راندمان انرژی پلاتینیوم، قطعات مرغوب و بادوام و قیمت مناسب است.

پاور مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود. قیمت پاور در بازار بسیار متنوع است همین تفاوت باعث ایجاد محصول با کیفیت و راندمان مختلف می‌شود. به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود.

Green GP380A-HED 80PLUS Power Supply ا پاور گرین GP380A-HED

پاور کولر دیپ کول مدل DQ750-M-V2L، یک پاور تمام ماژولار و دارای توان 750 وات می باشد. در این مقاله به صورت مفصل به بررسی المان‌های حائز اهمیت در خرید پاور یا منبع تغذیه برای کامپیوتر و به ویژه کامپیوترهای گیمینگ پرداختیم. تهیه پاور مناسب شامل انتخاب مدل با اتصالات، فرم فاکتور، بازدهی و توان مصرفی متناسب با کامپیوتر شما می‌شود. حداقل‌های یک پاور مناسب، توان صدا وات بالاتر از نیاز کامپیوتر و بهره گیری از استاندارد 80PLUS برنزی است.

قیمت خرید آنلاین پاور کامپیوتر در فروشگاه شاپ ام آی تی

برای همین موضوع است که همواره توصیه می شود موقع مجله خبری سخت افزار کامپیوتر این قطعه به میزان توان واقعی که همان قدرت اصلی قطعه است، توجه کنید. محصولات مختلف برند گرین ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، بهترین پاورهای گرین با قدرت ۶۰۰ و ۷۰۰ وات و با بازده ۸۰ پلاس و بالاتر به بازار عرضه شده‌اند. به عنوان مثال کارت گرافیک و کارت صدای شما هر دو به برق اضافی نیاز دارند، اما در فاصله زیادی از یکدیگر روی مادربرد قرار می‌گیرند. اگر فقط یک کابل PCIe داشته باشید، سیستم‌تان با مشکل مواجه می‌شود؛ به‌علاوه، اجرای آن‌ها روی یک کابل اصلا استاندارد نیست. البته این را فراموش نکنید که شما برای خرید هر وسیله ای باید کمی دست به جیب شوید.

جستجو در شهر سخت افزار

این نوع از منبع تغذیه بهترین گزینه برای تمامی سیستم‌های اداری و خانگی محسوب شده و از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب است. یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است. خرید هر منبع تغذیه‌ای برای راه اندازی رایانه شخصی وسوسه انگیز است، اما این انتخاب عقلانی نیست.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup