منبع تغذیه پاور فروشگاه اینترنتی رستا | techpowerup

نکات بعدی که شما با استفاده از آن می توانید یک پاور خوب را بشناسید توجه به به حداکثر توان وات پیوسته ای است که پاور می تواند دریافت کند و هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است. مورد بعدی راندمان بالای یک پاور است که نشان دهنده کارکرد درست و باکیفیت پاور است و اگر این عدد بالای 80% باشد، بسیار بهتر است. همچنین نکات دیگری نیز مانند تعداد پین ها و کم صدا بودن و وزن پاور و قابلیت کارکرد در دمای بالا نیز مهم است. این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است. زمانی که شما می خواستید با نیروی برق مستقیم کار کنید برای عمر بیشتر این باتری ها را باید از لپ تاپ جدا می کردید. این کار باعث می شد شما از برق مستقیم جهت کار کردن با لپ تاپ بهره ببرید.

  • با این حال بازهم قویاً توصیه می‌شود هرگز از پاورهای متفرقه و غیر استاندارد؛ به ویژه برندهای بی نام و نشان چینی یا برندهای ایرانی متفرقه استفاده نکنید.
  • البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران جرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.
  • این پاور یک انتخاب عالی برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت و رده بالا است.
  • اگر قصد خرید پاور حرفه ای دارید پیشنهاد می کنیم سری Vortex پاورهای ریدمکس را در نظر داشته باشید.

فروشگاه پانا پی سی از سال 1390 در صنعت IT مشغول به فعالیت می باشد. این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت و کالای اوریجینال نام درخشانی را از خود ارائه کرده است. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. برای بدست آوردن قدرت مناسب پاور باید از ابزارهای آنلاین محاسبه پاور مورد نیاز استفاده کنید که در همین نوشتار بهترین آنها معرفی شده اند.

پاور کامپیوتر گرین 300 وات مدل Green GP300A-ECO Rev3.1 Power Supply

البته HX1200 قدری قدیمی بوده و مدل‌های جدیدتری هم عرضه شده‌اند اما هنوز یکی از بهترین پاورهای موجود در بازار ایران است. پاور پیشنهادی 1000 واتی دوم ما Corsair RM1000x با کیفیت ساخت و دقت رگولاسیون مثال زدنی است. این پاور یک انتخاب عالی برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت و رده بالا است. دقت داشته باشید یک برند می‌تواند پاور انتخابی خود را به دلخواه ارزان سازی کند یا کیفیت، راندمان انرژی و دقت آن را بر اساس هزینه ساخت و قیمت فروش هدف تغییر بدهد. برای نمونه CWT از پاورهای مرغوب گرفته تا پاورهای به شدت اقتصادی و ارزان قیمت تولید می‌کند و لزوماً نمی توان گفت چون یک پاور ساخت یک سازنده مطرح است، پس هیچ مشکلی ندارد.

جستجو در شهر سخت افزار

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر نیز یک منبع تغذیه کامپیوتر تمام ماژولار با راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس پلاتینیوم، قطعات مرغوب و طراحی تقریباً مُدرن است. منبع تغذیه کامپیوتر دیپکول DQ850-M-V2L دارای راندمان انرژی و گواهی 80 پلاس گلد، طراحی تمام ماژولار، قطعات و کیفیت ساخت خوب است. پاور پیشنهادی دیگر ما در رینج 700 الی 750 وات Hydro GSM Lite PRO 750W از FSP است. این منبع تغذیه کامپیوتر 750 واتی دارای راندمان انرژی با گواهی 80 پلاس گُلد، طراحی نیمه ماژولار با کابل های نیمه تخت، توپولوژی LLC،، خازن های الکترولیکی تماماً ژاپنی و طراحی ظاهری مشکی جذاب است. روی هم رفته HGS-750M اف اس پی یک پاور 750 خوش قیمت و قابل اعتماد گُلد است.

نکاتی که برای خرید پاور کامپیوتر باید در نظر گرفت

یک قاعده کلی می گوید که هرچه وزن پاور سنگین تر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است. علت این امر هم وجود چوک های بیشتر برای رگلاسیون بهتر جریان ورودی و صفحات انتقال حرارت بیشتر برای خنک سازی پاور می باشد. پشتیبانی از ۵- ولت بخشی از استاندارد ISA است، اما سیستم‌های جدیدی معمولاً فقط PCI هستند، بنابراین نیازی به این پشتیبانی ندارند. در ظاهر پاور خوب و بروزی به نظر می رسه اما هنوز اطلاعات خاصی درباره کیفیت، کارایی و معایب احتمالیش در دست نیست. پاور SilverStone ST45F-ES230 هم در دسترس است که کم و بیش مشخصاتی مشابه GP450A-ECO Rev3.1 گرین دارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup