مدیرعامل Respawn Entertainment مایل است سری Titanfall را مرور کند



رئیس Respawn Entertainment، وینس زامپلا، در این هفته درگیر وظایف مطبوعاتی دور بازاریابی Star Wars Jedi: Survivor بوده است و احتمالاً باید به سؤالاتی درباره عملکرد فنی ضعیف این اکشن ماجراجویی پاسخ دهد. علمی تخیلی روی رایانه شخصی و کنسول‌ها. در مصاحبه‌ای که چند روز پیش توسط مجله Barron’s Magazine انجام شد، زامپلا احتمالاً از تمرکز روی موضوع شادتر – فرانچایز Titanfall – راحت شد. به نظر می‌رسید که او برای انجام بازی سوم کاملاً باز است: “من از این که بگویم بله متنفرم، سپس مردم آن را نگه می‌دارند، سپس شما را به سیخ می‌کشند، اما کاش این اتفاق بیفتد، این پاسخ واقعی است.” استودیوی او برای توسعه تیراندازی اول شخص (فقط چند نفره) Titanfall (2014)، یک پلتفرم انحصاری برای PC/Origin و Xbox One تاسیس شد. قبل از راه اندازی Respawn Entertainment در سال 2010، زامپلا و همکار جیسون وست طراحان اصلی سری Call of Duty در Infinity Ward/Activision بودند.

دنباله ای برای Titanfall اصلی در اواخر سال 2016 با بازخوردهای تحسین برانگیز مطبوعات و طرفداران سرسخت این سری وارد شد – گنجاندن یک کمپین تک نفره به عنوان یک نکته برجسته در نظر گرفته شد – این کمپین داستانی ایده های بازی را به عاریت گرفت (تعجب بسیاری کرد) از سری Half Life Valve، و عناصر سفر در زمان را به یک سیستم حرکتی شگفت انگیز اضافه کرد. در اقدامی ناگوار برای Zampella و Respawn، ناشر Electronic Arts تصمیم گرفت تا Titanfall 2 را در یک پنجره انتشار بسیار شلوغ راه اندازی کند – رقابت اصلی در آن زمان، Call of Duty: Infinite Warfare و Battlefield اکتیویژن. 1 (خود EA). نادیده گرفتن دنباله Titanfall به لطف بازاریابی ضعیف EA و بازار شلوغ بازی – ارقام فروش حتی با انتشار PS4 ناامید کننده بود و بازی در عرض چند ماه پس از انتشار با تخفیف شدید روبرو شد. Respawn به سمت ایجاد یک تیرانداز چندنفره اسپین آف حرکت کرده است – بازی رایگان بازی نبرد رویال موفق Apex Legends و سری Star Wars Jedi.

طرفداران Titanfall از این واقعیت که Respawn Entertainment (که از دسامبر 2017 به طور کامل متعلق به EA است) متعهد است که به کار بر روی IP های بهتر ادامه دهد زیرا استودیو برای پشتیبانی بیشتر از Apex Legends گسترش می یابد. زامپلا در مورد چشم انداز ورود جدید محتاط است و می گوید که تیم او “در حال حاضر روی هیچ چیز” مستقیماً مرتبط با Titanfall کار نمی کند و “هیچ برنامه اختصاصی دقیقی” در دست توسعه نیست. زامپلا این روزها مردی بسیار پرمشغله است که با شیفت منظم خود در Respawn Entertainment کار می کند و وظیفه دارد مجموعه Battlefield را از رکود در DICE Los Angeles بیرون بکشد. برای او سخت خواهد بود که هر چیزی با طعم Titanfall را در یک برنامه چند پروژه ای دیکته شده توسط Electronics Arts بگنجاند: “این باید کار درستی باشد… این یک فرنچایز بسیار دوست داشتنی برای طرفداران و همچنین برای ما است. اگر اینطور نباشد. لحظه‌ی مناسب، ایده‌ی درست، آن‌وقت دیگر منطقی نیست.»

Titanfall 2 کاملاً ارزش هزینه 4-5 دلاری را برای ورود در فصول تخفیف فقط برای کمپین فوق العاده تک نفره دارد. بازی چند نفره هنوز هم جمعیتی از گیمرهای فعال را به خود جذب می کند، اما هکرها برخی از جنبه های تجربه آنلاین را خراب کرده اند و سرورهای رسمی EA ظاهراً روی پلتفرم های رایانه شخصی و کنسول ناپایدار هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup