محدوده EK-Pro دارای رادیاتورهای چند پورت 360 و 480 میلی متری جدید است

EK، سازنده تجهیزات خنک کننده مایع ممتاز، خط EK-Pro را با طیف وسیعی از رادیاتورها گسترش می دهد. رادیاتور EK-Pro P360 Multiport – مشکی و EK-Pro P480 Multiport Radiator – Black دارای طراحی چند پورت برای استفاده آسان و راحت در مسیریابی لوله ها هستند. آنها دارای ضخامت متوسط ​​45 میلی متر و تراکم باله 18 FPI هستند.

رادیاتورهای سری P EK-Pro
سری جدید رادیاتور EK-Pro P در دو اندازه 360 میلی متر و 480 میلی متر موجود است. رادیاتورهای سری EK-Pro P با ضخامت 45 میلی‌متر، همه‌جانبه‌ای برای نویز کم و عملکرد بالا در کل محدوده عملکرد فن هستند. این رادیاتورها 120 میلی متر عرض دارند و از سازگاری با وسیع ترین کیس های رایانه شخصی اطمینان حاصل می کنند. آنها مجهز به چهار پورت اتصال رزوه‌ای G1/4 اینچی برای مسیریابی آسان لوله در اکثر حالات هستند. چهارده لوله مسی با عرض 2 میلی‌متر که در طول رادیاتور کار می‌کنند، جریان خنک‌کننده بهینه را تضمین می‌کنند، بدون اینکه به حلقه خنک‌کننده شما فشار بیاورند. پره‌های مسی بدون لوور با کیفیت بالا با چگالی 18 FPI بهترین تعادل بین انتقال حرارت و مقاومت هوا را فراهم می کند و عملکرد بهینه را حتی زمانی که فن در سرعت های پایین کار می کند را ممکن می سازد.

رادیاتورهای EK-Pro P دارای طراحی کاملا مشکی هستند به جز دوشاخه‌های G1/4 اینچ با روکش نیکل روی پورت‌های بلااستفاده. کیفیت ساخت فوق‌العاده، قابلیت‌های خنک‌کننده مایع پیشرفته و فرآیند نصب کاربرپسند را ارائه می‌دهند. با مواد درجه یک و دقت آن از نظر مهندسی، این محصول عملکرد و قابلیت اطمینان طولانی مدتی را حتی برای سختگیرترین کاربران رایانه شخصی فراهم می کند.

طراحی ساختار داخلی رادیاتورها با در نظر گرفتن محدودیت جریان کم انجام شده است و هیچ فشار غیرضروری به بقیه حلقه خنک کننده وارد نمی کند. این بدان معناست که می توانید چندین رادیاتور را با استفاده از یک پمپ واحد (D5 یا DDC) به حلقه خنک کننده خود اضافه کنید. این بخاری ها از آنجایی که جریان هوا مناسب هستند و محدودیت کم دارند، می توانند عملکرد یکسانی را با عملکرد سرعت فن کمتر به دست آورند. محدودیت جریان هوا کم باعث می شود کیس به خوبی تهویه شود و به دیگر رادیاتورهای داخل کیس اجازه می دهد به درستی تنفس کنند.

در دسترس بودن و قیمت
رادیاتورهای سری EK-Pro P در کشور اسلوونی (اروپا) طراحی و تولید و در کشور چین تولید می شوند. آنها برای پیش‌سفارش از طریق فروشگاه آنلاین EK و شبکه فروش شریک در دسترس هستند. انتظار می رود این بخاری ها در اواخر فوریه 2024 ارسال شوند. جدول زیر قیمت خرده فروشی پیشنهادی سازنده (MSRP)، شامل مالیات بر ارزش افزوده را نشان می دهد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup