مایکروسافت پیش‌نمایش DirectSR را راه‌اندازی می‌کند تا به توسعه‌دهندگان اجازه دهد FSR، DLSS و XeSS را به راحتی در بازی‌ها ادغام کنند.

Nvidia GeForce RTX 4090

مایکروسافت امروز به طور رسمی پیش نمایش DirectSR را راه اندازی کرد. API جدید که با همکاری AMD، Intel و Nvidia ساخته شده است، با هدف ادغام یکپارچه DLSS، FSR و XeSS در عناوین DirectX 12 تنها با یک مسیر کد واحد، دسترسی و سهولت توسعه دهندگان را افزایش می دهد که می توانند هر سه ارتقاء دهنده را در خود ادغام کنند. بازی ها. DirectSR اکنون از طریق نسخه پیش نمایش Agility SDK 1.714.0 مایکروسافت با پشتیبانی داخلی FSR 2.2 در دسترس است. پشتیبانی DirectSR برای DLSS و XeSS از طریق آخرین درایورهای اینتل و انویدیا قابل دسترسی است.

DirectSR نسخه مایکروسافت Streamline SDK Nvidia است که از راه حل های ارتقاء مقیاس شخص ثالث در بالای DLSS نیز پشتیبانی می کند. API جدید مایکروسافت، ارتقاء مقیاس چند فروشنده را از طریق مجموعه‌ای از ورودی‌ها و خروجی‌ها امکان‌پذیر می‌سازد و راه‌حل‌های ارتقاء مقیاس AMD، Intel و Nvidia را در یک رابط یکسان می‌کند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup