ماوس کامپیوتر چیست و انواع مختلف ماوس چه ویژگی‌هایی دارند نمایندگی رسمی لاجیتک | techpowerup

شما می توانید مجله خبری سخت افزار کامپیوتر انواع موس لاجیتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید. انواع موس کامپیوتر از نظر اتصال به دو نوع موس باسیم و موس بی سیم تقسیم می شود. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابجایی راحت تر هستند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس، کلکسیونی از بهترین مارک موس کامپیوتر را برای کاربران فراهم کرده است.

  • اما در حالی که اندازه کوچک ممکن است به خوبی در همه جا قرار بگیرد ، دست انسان زیاد با ماوس مسافرتی سازگار نیست – می توانید از آنها استفاده کنید ، اما در استفاده طولانی مدت ممکن است آزار دهنده باشد.
  • این محصولات معمولا ارگونومیک بهتری دارند و به اصطلاح خوش دست تر هستند.
  • ناگفته نماند که با تنظیم هر DPI نورپردازی رنگ خاصی پیدا می کند.
  • وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.
  • موس ای فورتک بلودی از جمله موس های پرفروش در بازار می باشد که با قیمت ارزان نسبت به رقبا به فروش می رود.

شارژ معکوس یا Reverse Charge یک فناوری جدید است که تلفن های همراه جدید از آن پشتیبانی می کنند. با استفاده از این فناوری می توانید تلفن همراه خود را به یک پاور بانک جهت شارژ یک دستگاه دیگر تبدیل کنید. دو نوع سنسور حرکت مبتنی بر نور ، سنسورهای نوری (یا LED) و سنسورهای لیزر وجود دارد.

ماوس بی سیم بیاند BM-3000RF

طول کابل این موس با سیم 150 سانتی متر بوده و دارای قابلیت کلیک بی صدا می باشد. موس ای فورتک بی سیم مدل G3-330NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. ما در تیم دیجیکسو، در طول شبانه روز منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم. انتخاب و خرید ماوس با توجه به تنوعی که در بین این محصولات دیده می شود شاید کار ساده ای نباشد. انواع موس های وایرلس و سیم دار، موس های مخصوص گیمینگ، طراحی و موس های معمولی در بازار وجود دارند که باید برای انتخاب بهترین مدل، فاکتورهایی را در نظر داشته باشید. اگر قصد خرید ماوس را دارید در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

موس گیمینگ T-DAGGER Bettle T-TGM305

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آسمان رایانه راویس می‌باشد. این ماوس گیمینگ تسکو نیز به گروه بهتری ماوس با سیم تعلق دارد و به جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها دست پیدا کرده است. از مزایای این محصول می توان به داشتن کلید بک و فوروارد برای سهولت کار اشاره کرد. موس یا به زبان فارسی موشواره از تجهیزات کوچک کامپیوتری است که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد؛ اما اگر تجربه استفاده از یک ماوس بی کیفیت را داشته باشید، قطعا برای خرید این وسایل کوچک زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید. اگر می خواهید از خرید موس متناسب با نیازهای خود رضایت داشته باشید، نکات زیر را برای انتخاب بهترین مدل در نظر بگیرید.

TSCO TM 300 USB Mouse

معمولا موس های کوچک، کنترل سخت تری دارند و می توانند دقت شما را پایین بیاورند. تمام عملکردهای معمول ماوس را به طرحی که دست شما را در موقعیت طبیعی قرار می دهد قرار داده است. طراحی شده استرسهای ایجاد شده در تونل کارپال و آسیب های استرس مکرر را کاهش می دهد و ممکن است عادت کند ، اما برخی از مشکلات بسیار مهم را کاهش می دهد. در میان برندهای ایرانی نیز ماوس تسکو از مابقی برندها کیفیت بهتری دارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup