ماوس موشواره مرکز کامپیوتر و موبایل طراحان | techpowerup

این بسته های نرم افزاری وظیفه هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و همچنین شناساندن سخت افزار جدید به بقیه سخت افزار ها را بر عهده دارند. سنسور لیزر به روش مشابهی عمل می کنند ، اما از یک دیود لیزر مادون قرمز به جای LED استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا حساسیت بیشتری (در نقاط در هر اینچ یا DPI اندازه گیری شود) و سرعت نظرسنجی سریعتر انجام شود. نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.

  • خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم.
  • کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است.
  • DPI بیشتر برای گیمینگ سریع بهتر است زیرا سرعت واکنش شما را بالا می‌برد.
  • موس های کامپیوتر معمولاً دستگاه های تشخصی خودکار (plug-and-play) هستند و هیچ نرم افزاری اضافی برای نصب آنها وجود ندارد (به استثنای بعضی از موشواره مخصوص بازی) ، به این معنی که وصل کردن کابل همه تنظیماتی است که شما باید انجام دهید.
  • موس گیمینگ ای دیتا مدل XPG PRIMER ADATA به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین ترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری در دنیا است.

ماوس دارای 7 کلید است که هر کدام برای یکی از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرد. DPI در این ماوس با دو کلید افزایش و کاهش پیدا می کند و دقت حسگر آن بین 1200 تا 7200 DPI قابل تنظیم است. این محصول برند خوش نام A4tech در گروه ماوس های گیمینگ قرار دارد و بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. این ماوس دارای 7 دکمه است که هر کدام برای کاربردی مشخص طراحی شده است. این ماوس گیمینگ دارای حسگر اپتیکال است که محدوده دقت آن عبارت از 800، 1000، 1200 و 1600 DPI. نکته دیگری که برای خرید ماوس باید به آن توجه کنید، سنسور این تجهیزات است.

ماوس کامپیوتر از کار افتاده و نشانگر حرکت نمی‌کند !

نوع دیگر موس کامپیوتر، موس ارگونومیک است که ویژگی اساسی و اصلی موس های ارگونومیک در طراحی آن هاست، این موس ها به صورتی طراحی می شوند که دست شما در حالت طبیعی تری قرار بگیرد و همین امر باعث می شود که دست کمتر خسته شود. امروزه بیشتر ماوس هایی که در بازار وجود دارند و معمولا در همه جا از آن ها استفاده می شود، از نوع اپتیکال هستند. ماوس اپتیکال برای تصویر برداری، از سنسوری برای تصویربرداری از بازتاب یک لامپ LED که در داخل موس تعبیه شده بر روی ماوس پد استفاده می کند. نحوه کار آن نیز ساده است، از تغییرات در تصاویری که توسط سنسور گرفته شده، برای تشخیص جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر استفاده می کند. در واقع نور قرمزی که در زیر موس مشاهده می کنید، همان نوری است که توسط این سنسور استفاده می شود.

موس بی سیم گیمینگ TSCO GM 2035W

از ویژگی های این موس گیمینگمی توان به قابلیت RGB اشاره کرد. موس کامپیوتر برای مصارف روزانه و کمی بیشتر از آن طراحی شده است. موس های کوچک بی سیم و ماوس های بزرگ با سیم مناسب سلیقه های مختلفی هستند. این دسته از Mouse ها و موشواره ها سال ها است که در خانه همه ما حضور دارند و در استفاده روزانه ما را همراهی می کنند. کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است.

موس گیمینگ ریزر مدل Razer Viper Ultimate Mercury با داک

به‌عنوان مثال تخصیص دکمه پیش فرض برای دکمه سمت راست، راست مجله خبری سخت افزار کامپیوتر است اما در برخی موارد ماوس از این وضعیت پشتیبانی نمی‌کند. می‌توانید با ورود به نرم افزار مخصوص ماوس کامپیوتر خود و یا از طریق Microsoft Mouse و همچنین Keyboard Center دستوراتی را برای هر دکمه در ماوس مشخص کنید. یا این که دستورات هر دکمه را با دکمه دیگر تعویض کرده و جابجا کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup