ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

خرید موس کار چندان سختی نباشد و هرکسی به راحتی بتواند یک گزینه مناسب برای خود تهیه کند. ماوس‌های گیمینگ یا ماوس بازی بیشتر برای گیمرها کاربرد دارد. این ماوس‌ها در مقایسه با ماوس‌های عادی که 3 دکمه دارند، دکمه‌های بیشتری دارند تا برای انجام کارهایی با سرعت بالاتر در بازی تنظیم شوند و به گیمر کمک می‌کند که سرعت واکنش‌پذیری سریع تری داشته باشد.

http://asanbehbar.ir

اگر به دنبال خرید ماوس یا موس با کیفیت برای سیستم کامپیوتری خود یا لپتاپ تان هستید، ما در فروشگاه لاجی لوک طیف وسیعی از ماوس ها و لوازم جانبی کامپیوتر را برای هر سلیقه و هر نوع کاربری فراهم کرده ایم. با بررسی دقیق جزئیات و توضیحات هر ماوس می توانید مناسب ترین محصول را انتخاب کنید و تجربه خریدی عالی را از وب سایت لاجی لوک داشته باشید. موس هترون بی سیم مدل HMW120SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. همچنین برد این موس بی سیم تا 10 متر بوده و با 2 باتری قلمی تغذیه می شود. معمولا موس های مخصوص طراحی و موس های گیمینگ به دلیل دقت موس بیشتر و کیفیت بالاتر دارای قیمت بالاتری هستند.

موس گیمینگ

موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 1200 DPI و دارای 3 کلیک است. اما ماوس هم مانند همه محصولات حوزه IT دارای ویژگی های متفاوتی در انواع مدل های موجود در بازار می باشد که توجه به این تفاوت ها برای خرید موس، می تواند منجر به تجربه بهترین انتخاب برای شما شود. تعداد دکمه، دقت موس بر اساس DPI، ارگونومی و ساخت بدنه، برند و گارانتی محصول و از همه مهمتر نحوه اتصال موس به کامپیوتر و لپ تاپ فاکتورهایی هستند که باید علاوه بر قیمت در هنگام خرید ماوس به آن ها توجه شود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد .

ویندوز یک سخت افزار داخلی برای حل مشکلات مانیتور، موس، صفحه کلید و … دارد. برای حل این مشکل باید به Control Panel بروید و System and Security را باز کنید. در این قسمت سراغ Security Maintenance و سپس Hardware and Sound رفته و آنها را باز کنید و عیب‌یابی دستگاه را شروع کنید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 667W به همراه ماوس پد ا TSCO TM 667W Wireless Mouse With Mouse pad

برای مجله خبری سخت افزار کامپیوتر بهترین ماوس با سیم به فروشگاه ما مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را همراه با گارانتی خریداری کنید. نوع گیمینگ این محصول که مخصوص بازی است، نسبت به انواع معمولی آن تعداد دکمه های بیشتری دارد. این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود. حسگر اپتیکال ماوس دارای حداکثر دقت 6400 DPI است و عملکرد فوق العاده ای دارد. این مدل ماوس گیمینگ از نرم افزار تخصصی Synapse (که به برند ریزر تعلق دارد) پشتیبانی نمی کند.

  • برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید.
  • یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است.
  • این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند.
  • کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابج…
تحریریه Techpowerup