ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود. برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید.

  • DPI در این ماوس با دو کلید افزایش و کاهش پیدا می کند و دقت حسگر آن بین 1200 تا 7200 DPI قابل تنظیم است.
  • شرکت فراسو به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران می باشد که در زمینه طراحی ، ساخت ، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای و الکترونیک و آی تی مشغول به فعالیت می باشد.
  • در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.
  • با هر نیازی، با هر سلیقه ای و با هر کاربردی می توانید بهترین موس کامپیوتر مناسب بازی، بی سیم و با سیم را با قیمتی مناسب از جانبی تهیه کنید.

این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت. همانطور که از نام این موس مشخص است، ماوس سایلنت ماوسی است که موقع فشردن کلیک های آن، صدای بسیار کمی تولید می شود و این موس ها به موس های بی صدا هم معروفند. کارکرد این موس ها شبیه به دیگر موس هاست و از نظر کاربری، تفاوتی با سایر موس ها ندارد. اول این که توپ این ماوس ها در بالای آنها قرار گرفته و کنترل آنها با دست انجام می شود. این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند.

موس بیسیم Genius مدل ECO-8100

ماوس سیم دار اپتیکال یک دستگاه اشاره گر کامپیوتری است که با استفاده از یک دیود نورسنج (سنسور نوری) و پردازش سیگنال دیجیتال حرکت نسبت به سطح را تشخیص می دهد و بر روی نمایشگر حرکت را نمایش می دهد. یکی دیگر از مشکلات ماوس کامپیوتر، از کار افتادن نشانگر و کار نکردن ماوس است. اگر دچار این چنین مشکلی شدید، باید به‌دنبال دلایل آن باشید. همیشه از یک پد مناسب برای ماوس خود استفاده کنید، چرا که ممکن است ماوس سالم و بی‌عیب باشد، ولی به‌دلیل جنس نامرغوب و شکل ظاهری نامناسبی که پد ماوس دارد، ماوس عملکرد خوبی ارائه ندهد.

ماوس بی سیم مخصوص بازی اکسون مدل G-536E

اونیکوما مجله خبری سخت افزار کامپیوتری معتبر است که این ماوس گیمینگ را با قابلیت های ویژه ای به بازار عرضه کرده است. یکی از قابلیت های کاربردی و مهم این محصول قابلیت تنظیم DPI است که در وضعیت بازی یا دیگر فعالیت ها تنظیمات اختصاصی ارائه می کند. حالت های مختلف DPI در این ماوس گیمینگ عبارت از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400. قابلیت تنظیم DPI یکی از ویژگی های مربوط به سنسور ماوس است که برندهای معتبر بازار این قابلیت را در محصولات خود ارائه کرده اند.

همانطور که میدانید موس ها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و برای هر نوع کاربری که داشته باشید می توانید با کمی گشت و گذار موس مخصوص خود را بیابید. البته برای اینکه بتوانید یک موس مطابق نیاز خودتان بیابید ابتدا لازم است با انواع موس های بازار آشنا شوید. به این منظور سیستم کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید. هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup