ماوس مشخصات، خرید و قیمت ماوس فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

وزن موس ها با توجه به این که از چه متریالی برای ساخت آنها استفاده شده باشد، متفاوت است. اولین پارامتر برای انتخاب بهترین موس کامپیوتر، توجه به اندازه آن است. از آنجایی که اندازه دست افراد، متفاوت است، برای خرید موس باید به سایز دست خودتان توجه داشته باشید. اگر دستان کوچک و ظریفی دارید، به سراغ موس های کوچک تر بروید؛ مدل های بزرگ امکان استفاده را برای شما سخت می کنند. در طرف مقابل اگر سایز دست شما بزرگ است، از ماوسی استفاده کنید که حجم دست شما را پر می کند.

موس بی سیم TSCO TM 667W

این ماوس از ظاهری شبیه به ماوس‌های حرفه‌ای برخوردار است و کارکرد معمولی دارد. یک ماوس ارگونومیک شاید طراحی ظاهری عجیبی و غریبی داشته باشد، اما در زمان کار کردن با آن احساس راحتی کرده و در طول روز خستگی کمتری را در دستان خود احساس می کنید. با این حال استاندارد وزن ماوس سیم دار بین 90 تا 100 گرم است. موس های بی سیم به دلیل قرار گرفتن مخزن باتری یا قطعات سخت افزاری پیچیده تر، معمولا وزن بیشتری دارند. درایور ها بسته های نرم افزاری هستند که در کنار سیستم عامل و نرم افزار های اصلی روی سیستم شما نصب شده و به کارکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار کمک می کنند.

http://asanbehbar.ir

در این مقاله قصد داریم شما را با 10 مدل ماوس با سیم آشنا کنیم که بهترین کیفیت را ارائه کرده و عمر مفید بالایی دارند. پاور بانک یک باتری قابل حمل است که در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و قابلیت شارژ کردن دستگاه های الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، ساعت هوشمند و دیگر لوازم الکترونیکی را دارد. از طرفی این باتری قابل حمل خودش قابلیت شارژ شدن مجدد را دارد و می توانید آن را در هر جایی استفاده نمایید. موس های بی سیم جدید مجهز به ماژول بلوتوث شده‌اند و به موس بلوتوثی معروف هستند. در صورت نبود یا گم کردن دانگل موس شما می‌توانید از طریق بلوتوث به سیستم خود وصل شوید و کار کنید. اغلب ماوس های گیمینگ دارای کابلی با طول استاندارد هستند که این کابل به روکشی برای محافظت در برابر آسیب های احتمالی تجهیز شده است.

در صورتی که ماوس شما به‌کمک پورت USB به کامپیوترتان متصل شده‌است، قبل از هر کاری از فعال بودن این پورت مطمئن شوید. گاهی اوقات از کار افتادن یک پورت به‌صورت نرم افزاری می‌تواند وسیله‌ای که به آن متصل می‌شود را به‌طور کامل قطع کند و از کار بیاندازد. در صورتی که اگر پورت USB کار نکرد از دیگر پورت‌ها استفاده کنید و آنها را تست کنید. از دیگر عواملی که می‌تواند مشکلات ماوس کامپیوتر را برطرف کند، بروزرسانی ویندوز سیستم است. زمانی که شما در یک مرورگر اینترنت که ورژن بسیار قدیمی دارد کار می‌کنید، ممکن است سرعت ماوس پایین بیاید. بنابراین می‌توانید با یک بروزرسانی، این مشکل را به‌راحتی برطرف کنید.

  • در گذشته بیشتر موس‌های سیم دار رایج بودند، قدیم بیشتر موس‌ها مکانیکی بودند و با داشتن یک توپی می‌توانستند جهت حرکت دادن موس را تشخیص بدهند.
  • این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود.
  • البته انتخاب ابعاد ماوس می تواند سلیقه ای و شخصی هم باشد؛ نکته مهم این است که با در دست گرفتن ماوس احساس راحتی داشته و در زمان استفاده از آن، احساس سختی نکنید.
  • این محصولات بسیاری از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند ، اما در اندازه کوچکتر.

اگر گیمر حرفه ای هستید، صدم ثانیه نیز برای شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین باید به دنبال مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مخصوص بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد. در هنگام موس گیمینگ علاوه بر سرعت بالا باید به ارگونومیک بودن بدنه نیز دقت کنید تا در هنگام استفاده طولانی مدت دچار مشکلی نشوید.

موس گیمینگ HP X-55

تحریریه Techpowerup