مانیتور گیمینگ MSI MEG 342C QD-OLED در ماه آوریل به اروپا می آید

MEG 342C QD-OLED اولین مانیتور گیمینگ OLED MSI است که دارای فرم فاکتور بسیار باریک 34 اینچی است. این مانیتور فناوری پنل OLED را با فناوری نقطه کوانتومی ترکیب می کند و نوید روشنایی درخشان و رنگ های زنده را می دهد. همچنین دارای ویژگی‌های بازی پیشرفته است، از جمله زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ به‌روزرسانی چشمگیر 175 هرتز. برای تشویق مشتریان به اشتراک‌گذاری افکار خود در مورد اولین مانیتور QD-OLED MSI، مشتریانی که MEG 342C QD خریداری می‌کنند. -OLED در طول دوره تبلیغاتی و ارائه یک بررسی بر روی خرده‌فروش واجد شرایط، شانس برنده شدن یک کد Steam 100 دلاری یا رایانه بازی The Last of Us Part I را خواهد داشت. علاوه بر این، مشتریان می توانند در طول کل دوره برنامه Early Bird در طول برنامه Early Bird پنج برابر پاداش برای خرید خود دریافت کنند.

در طول دوره تماس Super Early Bird از ژوئن. 1 تا ژوئیه. در 31 2023، مشتریانی که نظر خود را در مورد خرده‌فروشان واجد شرایط ارسال می‌کنند، این فرصت را خواهند داشت که یک کد Steam 100 دلاری را بازخرید کنند. و در طول دوره Early Bird Scream از 1 آگوست تا 30 سپتامبر 2023، مشتریانی که در خرده‌فروشی‌های واجد شرایط نظر خود را ارسال می‌کنند، شانس برنده شدن کد بازی The Last of Us Part I PC را خواهند داشت. مشتریانی که MEG 342C را بررسی می‌کنند هیجان‌انگیزتر است. محصول QD-OLED می تواند 200 امتیاز جایزه کسب کند که پنج برابر کسب 40 امتیاز معمول ثبت محصول است.

امروز به ما بپیوندید و بیایید با هم قدرت فناوری نمایشگر استثنایی را جشن بگیریم. برای اطلاعات بیشتر درباره برنامه و محصول از وب سایت ما دیدن کنید: www.msi.com/Promotion/qd-oled-premium-early-bird.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

MSI، یک برند پیشرو در فناوری بازی، خبرهای هیجان انگیزی برای گیمرهای اروپایی دارد – مانیتور بازی مورد انتظار MEG 342C QD-OLED در آوریل 2023 با MSRP 1499 یورو در دسترس خواهد بود. به عنوان تشکر از مشتریان گرامی، ما با کمال میل تبلیغات “MSI Premium Early Bird” را اعلام می کنیم. از ژوئن. از اول سال 2023 (00:01 به وقت محلی) تا 30 سپتامبر 2023 (23:59 به وقت محلی)، مشتریانی که MEG 342C QD-OLED را خریداری کرده و در طی مدت زمان مشخص شده در صفحات خرده‌فروشی منتخب نظر بدهند، کد Steam USD رایگان دریافت خواهند کرد. 100 دلار یا کد بازی The Last of Us.

MSI متعهد است که بهترین محصولات نمایشگر و بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود ارائه دهد. با شرکت در این برنامه نه تنها شانس دریافت یک جایزه شگفت انگیز را خواهید داشت، بلکه ما را در بهبود محصول بر اساس نظرات ارزشمند خود یاری خواهید کرد. این فرصت فوق العاده را برای برنده شدن جوایز بزرگ از دست ندهید و نظرات خود را در مورد MEG 342C QD-OLED به اشتراک بگذارید.