مانیتورهای هوشمند 2023 ال‌جی از webOS پشتیبانی می‌کنند

LG Electronics (LG) از جدیدترین سری مانیتورهای LG SMART خود (مدل های 32SR50F و 27SR50F) رونمایی کرد. مانیتورهای همه کاره جدید 31.5 و 27 اینچی نیازی به اتصال کامپیوتر ندارند و برای بهره وری ایده آل هستند. علاوه بر نمایشگرهای پیشرفته IPS که رنگ‌های واقعی و کنتراست قوی را ارائه می‌کنند، مانیتورهای LG SMART دارای پلتفرم webOS 23 ال‌جی هستند که راحتی بیشتری را برای کار از راه دور و همچنین پخش نمایش‌ها، ورزش و موسیقی مورد علاقه فراهم می‌کند.

مانیتورهای هوشمند ال‌جی که برای سرگرمی و کار ایده‌آل هستند، دارای نمایشگرهای IPS با عملکرد بالا و پشتیبانی از HDR 10 هستند. تصاویر پر جنب و جوش و واضح تولید شده توسط مانیتورهای جدید به زنده‌کردن محتوا کمک می‌کند و همچنین تجربه کاربر را هنگام شرکت در تماس‌های کنفرانسی، کار بر روی اسناد افزایش می‌دهد. ، یا جستجو در اینترنت. مدل 27 اینچی با طراحی 3 وجهی تقریباً بدون حاشیه، ظاهری براق و مینیمالیستی دارد که می تواند فضا را بهبود بخشد و احساس غوطه وری را افزایش دهد.

مجهز به webOS 23، جدیدترین مانیتورهای SMART ال‌جی راحتی استثنایی را ارائه می‌کنند. 32SR50F و 27SR50F دسترسی آسان به برنامه‌های پخش جریانی را فراهم می‌کنند که توصیه‌های شخصی‌سازی شده برای فیلم‌ها، سریال‌ها و موسیقی‌ها را از صفحه اصلی ارائه می‌دهند، و همچنین نمایه‌های ورزشی شخصی‌سازی شده (با کارت‌های خدمات ورزشی قابل تنظیم) که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی ورزش‌ها را دنبال کنند. آنها دوست دارند. مانیتورهای هوشمند ال‌جی لیگ‌ها و تیم‌های مورد علاقه کاربر را ذخیره می‌کنند، آنها را از مسابقات آینده آگاه می‌کنند و برنامه‌های به‌روز و آمارهای کلیدی را ارائه می‌کنند. همچنین شامل عملکرد LG Mood Music است که به عنوان یک دی جی شخصی عمل می کند. لیست های پخش را بر اساس ترجیحات موسیقی کاربر سازماندهی کنید.

راه حل های مناسب برای کسانی که از خانه کار می کنند، مانیتورها با نرم افزار داخلی LG Home Office عرضه می شوند که از برنامه های بهره وری مختلف از جمله Microsoft 365 و Google Calendar پشتیبانی می کند. نمایشگرهای SMART ال‌جی به بهبود بیشتر گردش کار و رفع نیاز به اتصال مستقیم به رایانه شخصی کمک می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند به راحتی محتوای دستگاه‌های هوشمند خود را از طریق AirPlay 2 و Miracast به اشتراک بگذارند. مانیتورهای جدید حتی می توانند به عنوان هاب خانه هوشمند عمل کنند، با پشتیبانی از ThinQ Home Hub ال جی به کاربران اجازه می دهد تا لوازم خانگی خود را نظارت و مدیریت کنند. از طریق اپلیکیشن ThinQ، 32SR50F و 27SR50F می‌توانند به انواع لوازم خانگی مجهز به اینترنت اشیا مانند یخچال و ماشین لباسشویی متصل شوند.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات شرکت راه حل های تجاری ال جی الکترونیکس، گفت: «سری مانیتورهای هوشمند ال جی برای پاسخگویی به ترجیحات شخصی و خواسته های منحصر به فرد انواع مختلف کاربران طراحی شده است. ال‌جی در آینده قصد دارد مانیتورهای هوشمند جدیدی را معرفی کند که می‌توانند طیف وسیع‌تری از نیازهای سبک زندگی را برآورده کنند. »

انتظار می‌رود مانیتورهای جدید ال‌جی SMART در بازارهای کلیدی آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی عرضه شوند و در ماه نوامبر در ایالات متحده عرضه شوند.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup