مادربرد ADLINK IMB-M47 ATX برای کاربردهای صنعتی با کارایی بالا و پیشرفته

ADLINK Technology Inc.، پیشرو جهانی در محاسبات لبه، تامین‌کننده جهانی رایانه‌های شخصی و مادربردهای صنعتی، و عضو Titanium از اتحاد شرکای اینتل، از راه‌اندازی مادربرد جدید ATX صنعتی IMB-M47 برای نسل دوازدهم و سیزدهم اینتل خبر داد. پردازنده های i9/i7/i5/i3. مادربرد IMB-M47 ATX قدرت محاسباتی با کارایی بالا، با چندین پورت I/O و توسعه، از جمله سه نمایشگر مستقل همزمان، USB 3.2 Gen 2×2 (20Gbps)، تا 128 گیگابایت DDR5 4800 MHz، 3x 2.5 GbE ارائه می کند. ، کارت های توسعه Multi-M.2 Key M، TPM 2.0 و PCIe 5.0 با کارایی بالا برای وظایف پیچیده پردازش لبه AIoT در اتوماسیون صنعتی، ماشین بینایی، اتوماسیون کارخانه و تدارکات.

مادربرد ATX صنعتی IMB-M47 از پردازنده‌های نسل دوازدهم و سیزدهم Intel Core پشتیبانی می‌کند که از معماری هیبریدی با کارایی بالا با حداکثر شانزده هسته E (هسته‌های کارآمد) برای انجام کارهای پس‌زمینه چند رشته‌ای و چند وظیفه‌ای و حداکثر هشت P- استفاده می‌کند. هسته‌ها (Performance-cores) برای کارهای تک رشته‌ای مانند گرافیک و رندر ویدیویی. پردازنده‌های Intel Core نسل سیزدهم، برنامه‌های پیشرفته‌ای را که از عملکرد حافظه سریع‌تر با حافظه DDR5 سریع‌تر بهره می‌برند، سرعت می‌بخشند.

از زمان معرفی موفقیت‌آمیز اتصالات نسل بعدی مانند DDR5، PCIe 5.0 و 2.5 GbE در مجموعه مادربردهای صنعتی ATX ADLINK، گام بعدی استفاده از جدیدترین پردازنده‌ها است. با تثبیت نسل دوازدهم، نسل سیزدهم اکنون رونق بیشتری به ارمغان می آورد. برای افزایش سرعت و عملکرد پیشرو در صنعت که فرصت های جدیدی را برای مشتریان ما فراهم می کند. گفت HC. لین، مدیر محصول در ADLINK برای Edge Computing Platforms BU. «به‌روز نگه‌داشتن از آخرین پیشرفت‌ها به مشتریان ما این امکان را می‌دهد که از منحنی فناوری جلوتر بمانند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های جدید را در سریع‌ترین زمان ممکن شروع کنند، و در عین حال از آنها با پشتیبانی بی‌رقیب از طریق انتخاب حرکت، چشم‌انداز و از پیش معتبر ADLINK پشتیبانی می‌کنند. کارت های ورودی/خروجی یک راه حل واحد و کاملا یکپارچه برای کمک به تسریع استقرار ارائه می کنند.

مادربرد ATX صنعتی ADLINK IMB-M47 دارای برخی از سریع‌ترین رابط‌های موجود در بازار است، با پشتیبانی مداوم از خط ADLINK کارت‌های توسعه PCI/PCIe از پیش تأیید شده برای حرکت، دید و I/O که استقرار سریع و راحت را ممکن می‌سازد. پردازش گرافیکی بلادرنگ در برنامه های اتوماسیون IMB-M47 از آخرین پیشرفت‌های فناوری محاسباتی، از جمله پردازنده‌های نسل 13/12 اینتل، 7 اسلات PCIe (PCIe 5.0 single x16 یا dual x8، 2x PCIe 4.0 x4 و 3x PCIe 3.0 x1)، DDR5 (تا 128 گیگابایت) استفاده می‌کند. . و 4800 مگاهرتز)، 2.5 گیگابیت LAN (با پشتیبانی از PoE) با ویژگی های امنیتی و مدیریتی، و فعال سازی هوش مصنوعی برای کمک به افزایش بهره وری و تقویت نوآوری های آینده در برنامه های کاربردی Edge AI.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup