مادربرد بررسی، خرید و قیمت مادربرد فروش ویژه مقداد آی تی | techpowerup

قیمت محصولاتی که قصد خریدشان را داریم، همیشه یکی از معیار های مهم برای خرید محصولات مختلف است و ما همیشه دوست داریم مناسب ترین خرید را داشته باشیم. اگر قصد خرید مادربرد های مختلف با قیمت مناسب را دارید، می توانید مادربرد های مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در گلکسی پیکسل؛ وب سایت فروش تجهیزات کامپیوتری خریداری فرمایید. برد اصلی یا بردپایه، معروف به مادربرد یکی از مهم‌ترین اجزای سخت‌افزاری در انواع سیستم هاست.

کیس ddr2 مادربرد ال سی دی ۱۷ با کلیه لوازم

این امر مستلزم مطالعه دقیق مشخصات مادربرد کامپیوتر است تا اطمینان حاصل شود که می تواند تمام فضای ذخیره سازی که ممکن است روزی به آن نیاز داشته باشید را به هم متصل کند. مادربرد های AT یکی از قدیمی ترین انواع مادربرد های کامپیوتر می باشند که امروزه دیگر با توجه به پیشرفت بسیار تکنولوژی و قطعات کامپیوتر نمی توانند بسیاری از قطعات از جمله پردازنده ها نسل جدید با سوکت های جدید را پشتیبانی کنند. شرکت دوم مطرح در زمینه تولید این محصول شرکتی با نام گیگابایت است که تخصص آن بر روی قطعات سخت‌افزاری رایانه ها است.

  • که در قالب استانداردهای مختلفی مانند x1 / x4 / x16 در مادربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • مادربردهای پیشرفته‌تر این استاندارد حداقل از 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند و تعداد بیشتری از هارد دیسک‌ها را می‌توان به این مادربرد متصل کنیم.
  • از طرفی می‌توان مادربورد را به عنوان اصلی‌ترین قطعۀ یک سیستم کامپیوتری معرفی کرد زیرا بدون وجود آن، هیچ یک از قطعات سیستم، قادر به فعالیت نخواهند بود.
  • مادربردی که از این دو ویژگی برخوردار باشد حداقل 4 اسلات RAM (رم) DDR4 و پشتیبانی از پردازنده‌های نسل 9 اینتل را خواهد داشت.
  • تقریباْ همه‌ی اجزای آن در تمام مادربردهای دیگر وجود دارد و تنها از نظر شکل و شمایل متفاوت هستند.

اما اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید یا می‌خواهید در آینده نیاز به تعویض سیستم خود نداشته باشید بهتر است مادربردهای ATX خریداری کنید. این مادربرد با دارا بودن 4 عدد اسلات‌های RAM حداقل می‌تواند 32 گیگابایت حافظه رم را پشتیبانی کند. به طور کلی مادربرد مانند ستون فقراتی است که اجزای کامپیوتر را در یک نقطه به هم متصل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط داشته باشند. مادربرد قطعاتی مانند سی پی یو، رم، هارد دیسک، درایوهای نوری، کارت گرافیک، کارت صدا و سایر پورت‌ها و کارت‌ها را به صورت مستقیم یا از طریق کابل به هم متصل می‌کند.

مادربرد ایسوس ROG STRIX B760 F GAMING WIFI DDR5

ارزان‌ترین مادربوردی که مشخصات مد نظر شما رو داره، مادربورد ایسوس مدل PRIME H610M-K D4 هست. اگر در حال حاضر مادربرد نسل ۱۲ دارید و می‌خواید پردازنده نسل ۱۳ روش ببندید، مشکلی پیش نمیاد. چیپست نرم‌افزار و سخت‌افزار مادربردی است که با هم ترکیب می‌شود تا همه اجزای مختلف با هم ارتباط برقرار کنند. با سرعت باس بسیار بالاتری نسبت به باقی انواع سوکت ها (1600 مگا هرتز)، این دسته از مادربرد ها جزو مادربرد های نسل جدید و سری جدید می باشند که در سال 2004 به بازار معرفی شدند. پردازنده هایی مثل Pentium D ، Celeron و Core 2 Duo همگی از سوکت 775 پشتیبانی می کنند. پردازنده های Durons و AMD برای مادربرد های سوکت A طراحی شده اند و سرعت باس آنها، بین 100 تا 200 مگا هرتز است.

با وجود اینکه تراشه اینتل مجله خبری سخت افزار کامپیوتر یک آداپتور شبکه‌ی داخلی است، اما ایسوس ترجیح داده که از اتصالات پرسرعت ارزشمند دیگری استفاده کند و تراشه‌ی دیگری از اینتل به‌نام به آن افزوده است. این تراشه سوکت اترنت‌قرمز را که در مجموعه‌ی I/O وجود داشت، مدیریت می‌کند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید فلزی نقره‌ای استادیومی شکل، نوعی نوسان‌ساز کریستالی کوارتز است که سیگنال زمان‌بندی فرکانس پایینی را فراهم می‌کنم تا تراشه‌ی شبکه بتواند همگام‌سازی شود.

http://asanbehbar.ir