مادربردهای MSI با افزایش ظرفیت حافظه به 256 گیگابایت، قدرت فوق العاده ای را آزاد می کنند

در اوایل سال جاری، MSI از پشتیبانی پیشگامانه از ظرفیت حافظه 192 گیگابایتی خبر داد. امروز، ما مفتخریم که یک نقطه عطف بزرگتر را معرفی کنیم: مادربردهای MSI اکنون از ظرفیت 192 گیگابایت حافظه تا 256 گیگابایت برای مادربردهای DIMM 4 و 128 گیگابایت برای 2 DIMM پشتیبانی می کنند. مادربردها این پیشرفت قابل توجه انعطاف پذیری بی نظیری را برای بهینه سازی قابلیت های چندوظیفه ای و اطمینان از تجربه محاسباتی روان به دست سازان DIYer می دهد.

این دستاورد همکاری قوی بین MSI و برندهای برجسته حافظه برای دستیابی به عملکرد بهبود یافته و نقاط عطف قابل توجه را برجسته می کند. حافظه شریک برای این دستاورد، حافظه Kingston FURY Renegade DDR5 است که ظرفیت قابل توجه 64 گیگابایت در هر ماژول را ارائه می دهد. این فناوری که بر اساس فناوری پیشرو در صنعت 1β (1-بتا) Micron ساخته شده است، قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌کند که تا به حال دیده نشده بود برای رایانه‌های شخصی دو کاناله.

MSI سخت تلاش می کند تا از ظرفیت حافظه ارتقا یافته 256 گیگابایت پشتیبانی کامل کند. منتظر جزئیات بیشتر در مورد پلتفرم های سازگار و به روز رسانی بایوس از MSI باشید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup