لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۲۳ بهمن ترب | techpowerup

علیرغم نام، پاور ها برق سیستم ها را تامین نمی کنند، در عوض آنها آن را تبدیل می کنند. به طور خاص، یک منبع تغذیه جریان ولتاژ بالا متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند، و همچنین ولتاژ خروجی DC را به تلورانس‌های خوب مورد نیاز برای سایر قطعات را تنظیم می‌کند. قطعات کامپیوتری که به شکل مستقیم و بدون با واسطه از سایر قطعات برق دریافت می‌کنند باید به وسیله اتصالات سوکت‌ها به منبع تغذیه متصل شوند. از آن جایی که برخی از پاورهای قدیمی از سوکت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند، یا از یک نوع سوکت خاص به تعداد مورد نیاز شما ارائه ندهند باید هنگام خرید به کانکتورهای منبع تغذیه نیز توجه کنید.

  • این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت و کالای اوریجینال نام درخشانی را از خود ارائه کرده است.
  • به طور معمول تمامی قطعات در دسترس در سایز استاندارد ATX عرضه می‌شوند.
  • پاورهای 800 تا 850 واتی برای طیف وسیعی از قطعات میان رده تا رده بالا پاسخگو هستند و انتخاب بهتری برای سیستم‌های گیمینگ محسوب می‌شوند.
  • پاورهای استاندارد باید قادر باشند توان اسمی خود را به طور پیوسته (بی وقفه) تأمین می‌کنند.

در این میان اتصالات مجله خبری سخت افزار کامپیوتر و کارت گرافیک از مهم‌ترین اتصالات هستند. کانکتورهای مادربرد به شکل معمول در دو نوع ۲۰ پین و ۲۴ پین در دسترس است. با وجود محبوبیت بیشتر مورد دوم، امروزه بسیاری از پاورهای جدید اتصالات از هر دو نوع را ممکن ساخته‌اند. این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد. میزان تلفات توان، این گونه به شما نشان داده می شود که معمولا ۵۰ درصد اعلام خواهد شد.

انواع استاندارد پاور کامپیوتر

برای نمونه اگر مجموع مصرف قطعات کامپیوتر شما به 650 وات می‌رسد، حداقل به پاور 700 واتی نیاز دارید؛ هرچند که حالت مطلوب‌تر 750 تا 850 وات است. به طور خلاصه می‌توان گفت پاورها از نظر قدرت (توان)، دقت در رگولاسیون ولتاژ، ایمنی، راندمان انرژی، تعداد و تنوع کانکتورها، طول عمر و پایایی می‌توانند بسیار متفاوت باشند. برای نمونه دو پاور 550 واتی از دو برند مختلف یا حتی یک برند یکسان لزوماً کیفیت، عملکرد، ایمنی، کانکتورها و راندمان انرژی مشابهی ندارند. قیمت پاور و منبع تغذیه مستقیما به توان آن ربط دارد، هرچه توان پاور بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد. یکی از فاکتور های مهم تاثیر گذار بر قیمت منبع تغذیه، برند آن می باشد.

پاور کامپیوتر گرین 330 وات GP330A

پاور کامپیوتر قطعه ای است که به‌عنوان منبع تغذیه، برق موردنیاز قطعات الکتریکی و الکترونیکی داخل کامپیوتر را تامین می‌کند. اگر به دنبال یک منبع تغذیه کامپیوتر 1000 واتی با گواهی 80 پلاس پلاتینیوم هستید، ما Silverstone Strider Platinum SST-ST1000-PT را پیشنهاد می‌کنیم. از طرف دیگر قطعات مختلف کامپیوتر ولتاژهای متفاوتی نیاز دارند و امکان کارکردن با یک ولتاژ یکسان وجود ندارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجیکسو، پخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لوازم صوتی تصویری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. پس جای تعجب نیست که اکثر سیستم ها پس از خرید دارای منبع تغذیه هستند.

پاور کامپیوتر انتک مدل Antec VP650 Plus Power Supply

سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. پاور کیس یا منبع تغذیه یک کامپیوتر از چندین جزء داخلی مانند سیم پیچ‌ها، خازن‌ها و بردهای مدار الکترونیکی، برای تنظیم جریان تشکیل شده است. اگر هم که پاور انرژی بیشتر از حد نیاز برای قطعه سخت افزاری را به آن بدهد ، ممکن است آن قطعه بسوزد و یا قطعه نیم سوز شده و کارکرد خوب خود را ازدست بدهد. در صورتی که یک پاور 850 واتی پلاتینیوم می‌خواهید اما قصد ندارید زیاد هم هزینه کنید، پاور پیشنهادی ما NE850 Platinum از برند انتک است. این پاور یک محصول تمام ماژولار با گواهینامه راندمان انرژی پلاتینیوم، قطعات مرغوب و بادوام و قیمت مناسب است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup