لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۲۳ بهمن ترب | techpowerup

برای خرید پاور گیمینگ می‌توانید با کارشناسان ما در واحد فروش اگزو تماس بگیرید؛ همچنین در این صفحه می‌توانید قیمت پاور گیمینگ را نیز ببینید. پاور ۷۵۰ واتی برای کامپیوتر گیمینگ با ردۀ متوسط ​​یا پایین‌تر ایده‌آل است. یک قانون کلی قدیمی این است که فقط از ۵۰ تا ۶۰ درصد از درجه بندی ولتاژ استفاده کنید. شما میتوانید به خرید و مقایسه انواع محصولات پاور و دیگر محصولات درفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیبپردازید.

  • بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و…
  • در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم.
  • شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند.
  • پاورهای ماژولار دارای کابل‌های تماماً جداشدنی هستند و به دلخواه می‌توانید تنها کابل‌های مورد نیاز خود را متصل کنید تا کمتر فضای کیس اشغال شود.

بدیهی است ولتاژ بیش از حد مجاز می تواند موجب خرابی قطعات شود و ولتاژ بیش از حد پایین هم می تواند باعث ناپایداری سیستم شود. متاسفانه در بازار ایران پاورهای جدید برندهای بزرگ و معتبر جهانی غالباً موجود نیستند و به ناچار باید پاورهای قدیمی تر آنها را پیشنهاد کرد. البته اگر سراغ پاورهای رده بالا قدیمی برندهای معتبر بروید، ممکن است هنوز طراحی، توانایی و استانداردهای قابل قبولی داشته باشند؛ هرچند که مطلوب‌ترین حالت ممکن نیست. شما می‌توانید با مراجعه به این صفحه، داشتن گواهی 80Plus واقعی را برای پاور انتخابی‌تان بررسی کنید. برای نمونه ما مدل پاور GP750B-OCPT را سرچ نمودیم که دست کم نمونه ای از آن توسط کمپانی High Power Electric گواهی 80Plus Platinum اخذ کرده است.

فروشگاه اینترنتی دیجیکسو ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است.

این گوشی‌ های قدیمی شیائومی به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت می‌شوند

اگر درب یک کیس را باز کنید، خواهید دید که منبع تغذیه توسط کابل‌های برق متناسب خود به بخش‌های دیگر کامپیوتر متصل است. این کابل‌ها برق مورد نیاز مادربرد، هارد دیسک و دیگر قطعات داخل کیس را تامین می کنند. در نهایت اگر یک منبع تغذیه کامپیوتر قوی 1500 واتی می‌خواهید، ما یک پیشنهاد داریم و آن CORSAIR HX1500i با راندمان تیتانیوم است.

Green POWER SUPPLY GP1050B OC Plus

حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون مجله خبری سخت افزار کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup