لیست قیمت پاور کامپیوتر، ۲۳ بهمن ترب | techpowerup

آنچه که بسیاری ویژگی‌های یک پاور چون دقت، ایمنی، راندمان انرژی و طول عمر یک پاور را تعیین می‌کند، طراحی (پلتفرم) و کیفیت قطعات الکترونیکی بکار رفته در آنها است. برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ نماتک مراجعه کنید. به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود.

  • خبر خوب اینکه لزوماً به یک پاور Titanium گران قیمت نیاز ندارید و پاورهای گلد غالباً از بالاترین ارزش خرید و راندمان مناسب برخوردار هستند.
  • شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است.
  • با این حال NeoECO انکت پاورهای استاندارد و بسیار خوبی در مقایسه با هزینه پرداختی هستند.
  • پاور کولر مستر مدل G600 Gold شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد.
  • چون در صورتی که از مدل غیرماژولار استفاده کنید در صورت خراب شدن باید تمام بخش پاور را تعویض کنید.
  • شما می توانید در بخش نظرها مشاوره خرید پاور و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

در پاورهای ارزان قیمت‌تر غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را نخواهند داشت. ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد.

پاور (منبع تغذیه)

حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید. در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند. برای محاسبه دقیق حداقل توان مورد نیاز خود می‌توانید از ماشین حساب‌های رایگانی چونکولر مستریا نسخه فارسی آن یعنیگریناستفاده کنید، تا با استفاده از آن منبع تغذیه مناسب خود را انتخاب کنید. با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود.

کانکتور مادربرد

شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند. با خرید پاور گیمینگ ROG بهترین تجربه بازی با بهترین عملکرد را خواهید داشت. این پاور گیمینگ می‌تواند رقیب Corsair ، Seasonic (Focus GX-750) و XPG باشد که قیمت بسیار کمتری دارند.

حداکثر مجله خبری سخت افزار کامپیوتر این پاور کامپیوتر 1200 وات می باشد که سایز فن آن 135 میلی متر می باشد. در بازار ایران برندهای ایرانی و جهانی پاور شامل پاور گرین، تسکو، سادیتا، کولر مستر، سیلوراستون و… موجود است. اما شرکت گرین با تولید پاورهای متنوعی از لحاظ توان خروجی و همچنین دارا بودن استانداردهای جهانی به صورت ویژه ای گوی بازار را از سایر رقبا ربوده است. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup