لیست قیمت مادربورد، ۲۳ بهمن ترب | techpowerup

برای فهمیدن مدل مادربورد روش‌های مختلفی وجود دارد که در اینجا ۵ روش تشخیص مادربرد را به شما آموزش می‌دهیم. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ورک استیشن ، قیمت لپ تاپ و قیمت کامپیوتر می‌توانید روی لینک‌ها کلیک کنید. مادربردهای پیشرفته‌تر این استاندارد حداقل از 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند و تعداد بیشتری از هارد دیسک‌ها را می‌توان به این مادربرد متصل کنیم. مادربرد کامپیوتر، یک تخته مدار یا برد الکتریکی است که تمام قطعات دیگر مانند CPU، گرافیک، هارد، منبع تغذیه و غیره به آن متصل می‌شود.

http://asanbehbar.ir

در این صورت، باید به خاطر داشته باشید که چه نوع پردازنده‌های گرافیکی را می‌توانید به مادربرد کامپیوتر خود وصل کنید، و یا اگر اهل ماین کردن باشید باید بدانید چند پردازنده گرافیکی را مادربورد شما می‌تواند پشتیبانی کند. این مادربرد های قابلیت اورکلاک بسیار بالایی دارند و برای گیمر هایی که کیس های گیمینگ پایین می بندند؛ بسیار مناسب است. مادربرد های ATX در کمترین حالت، تا 32 گیگابایت رم را ساپورت می کنند و مدل های بهتری نیز دارند.

  • بسیاری از چیپ‌های پل جنوبی نیازی به خنک‌کنندگی اضافی ندارند و این چیپ‌ها می‌توانند فقط توسط هیت سینک خنک شوند.
  • این بخش برای اتصال رم به برد اصلی استفاده میشود، بسته به نوع مادربرد تعداد متغیری از ان ها روی برد قرار دارد.
  • دکمه پاور کامپیوترم کار نمیکرد عوض کردمش باز هم مشکل داره بدون دکمه پاور روشن شده.

سازندگان مجله خبری سخت افزار کامپیوتر حرارت گیرهای بزرگی را با طرح های ویژه‌ای بکار می‌گیرند تا علاوه‌بر توانایی خنک سازی بیشتر زیبایی چشم نوازی داشته باشد. تعمیرات لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، All-in-One، بورد و تعویض انواع پورت و چیپست خود را به صورت تخصصی با تجهیزات پیشرفته، به فالیک بسپارید. انقلابی که در سال 2020 انجام شد، آمدن نسل 10 پردازنده‌های اینتل بود. این انقلاب سوکت جدیدی را می‌طلبید پس سوکت LGA 2066 نیز روانه بازار شد.

مادربرد های E-ATX فقط در سیستم های گیمینگ قوی به کار می روند و اگر قصد اسمبل کردن یک کیس گیمینگ خوب را دارید، باید این نوع از مادربرد گیمینگ را خریداری کنید. در ادامه این مطلب در وب سایت فروشگاه اینترنتی گلکسی پیکسل نیز قصد داریم تا شما را با برخی از مشخصات مهم درباره مادربرد ها، چند برند مشهور مادربورد و نکات مهم برای خرید مادربورد آشنا کنیم. قطعه Motherboard را به آسانی میتوان گفت یکی از مهمترین قطعات و اساس کامپیوتر هاست که بدون وجود آنها امکان نصب سایر قطعات روی کیس نیز وجود نخواهد داشت. در ادامه این مقاله در سایت گلکسی پیکسل به توضیح و توصیف بیشتری در مورد خرید مادربورد می پردازیم.

قابلیت‌های مادربرد E-ATX

به طور مثال نسل 11 پردازنده‌های اینتل بر اساس سوکت LGA1200 طراحی شده و مادربردهای مورد استفاده برای این پردازنده‌ها تنها به چیپست‌های H470/Z490/H510/B560/B460/H570/Z590 محدود می‌شوند. راهنمای خرید مادربرد را بیان کردیم در صورت تمایل مطلب کارت گرافیک چیست را مطالعه کنید. لازم به ذکر است برای اینکه قدرت یک سیستم را شناسایی کنید باید مدل مادربرد را پیدا کنید برای انجام اینکار بهتر است فیلم زیر را مشاهده نمایید. فرازسیستم یکی از فروشگاههای اینترنتی نو در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات کامپیوتری با تنوع کالایی برای تمامی اقشار جامعه با هر حوزه کاری و در هر گروه سنی است. فرازسیستم تلاش می‌کند با تضمین بر اصل بودن کالا و بهترین قیمت تجربه‌ای لذتبخش از یک خرید اینترنتی را برای کاربرانش به وجود آورد.

مادربرد ایسوس مدل TUF B360-PRO GAMING

تحریریه Techpowerup