لیان لی هنر خنک‌سازی را با UNI FAN TL LCD و UNI FAN TL دوباره تعریف می‌کند.

LIAN LI Industrial Co. Ltd.، تولید کننده پیشرو شاسی و لوازم جانبی رایانه شخصی، سری جدیدی از فن های به هم پیوسته را با UNI FAN TL LCD و UNI FAN TL راه اندازی کرده است. UNI FAN TL LCD دارای یک صفحه نمایش LCD یکپارچه 1.6 اینچی با وضوح 400 در 400 پیکسل است که به طور کامل از طریق L-Connect قابل تنظیم است. کاربران می توانند صفحه نمایش LCD خود را با پشتیبانی از فرمت های فایل GIF، MP4، JPG و PNG شخصی سازی کنند یا این کار را انجام دهند. اطلاعات مختلف در مورد سنسورهای سیستم مانند سرعت یا دما CPU را نمایش می دهد. UNI FAN TL یک تجربه فن بهینه شده از نظر نویز و عملکرد با تیغه های LCP و یاتاقان FDB با محافظ مسی را ارائه می دهد. هر دو مدل دارای سبک روشنایی اصلاح شده با 2 نور هستند. مناطق LED در یک نوار RGB منتشر شده در بالا و پایین قاب که نقاط نصب فن را احاطه کرده است. دو مدل در سیاه و سفید، در اندازه های 120 میلی متر و 140 میلی متر و در نسخه های جریان هوا معمولی و معکوس موجود هستند.

UNI FAN TL LCD یک صفحه نمایش 1.6 اینچی IPS LCD در مرکز فن ادغام می کند. صفحه نمایش دارای رزولوشن 400 در 400 است و می تواند اطلاعات سیستم از جمله دمای CPU، بار CPU، دمای GPU، بار GPU و سرعت فن را نمایش دهد. صفحه نمایش از فرمت های فایل های GIF، MP4، JPG و PNG برای سفارشی سازی سرگرم کننده LCD، به صورت جداگانه یا همگام سازی شده با چندین فن با نرم افزار L-Connect پشتیبانی می کند. کنترلر LCD UNI FAN TL می تواند تا 7 فن LCD را به طور همزمان در خود جای دهد و هر پورت حداکثر 3 را پشتیبانی می کند. پنکه‌های LCD UNI FAN TL. کاربران می‌توانند گروه‌هایی از فن‌های TL و TL LCD را با هم ترکیب کنند، بنابراین به ترکیبی هماهنگ از عملکرد و سفارشی‌سازی زیبایی‌شناختی دست می‌یابند.

UNI FAN TL

UNI FAN TL دارای پیکربندی 9 تیغه ای است که از پلیمر کریستال مایع بادوام (LCP) ساخته شده است و اطمینان حاصل می کند که تیغه ها شکل خود را در سرعت های بالا حفظ می کنند. این طراحی به تیغه‌های فن اجازه می‌دهد تا به قاب فن نزدیک‌تر باشند، اندازه‌گیری 0.65 میلی‌متر برای TL 120 و 1.0 میلی‌متر برای TL 140. با ضخامت قاب کلی 28 میلی‌متر، این پیکربندی سطح تیغه را بهبود می‌بخشد و منجر به بهبود عملکرد می‌شود. . علاوه بر این، UNI FAN TL از یاتاقان‌های دینامیکی سیال (FDB) برای موتور فن استفاده می‌کند که عملکرد بی‌صدا و روان‌تری را ارتقا می‌دهد. ترکیبی از قاب فن ضخیم تر، مواد تیغه LCP مقاوم و FDB به عملکرد استثنایی و کاهش سطح نویز کمک می کند.

سفارشی سازی بی نهایت RGB
UNI FAN TL و TL LCD دارای آینه‌های بی‌نهایت بزرگ در دو طرف قاب هستند که با یک نوار RGB منتشر شده در امتداد لبه‌های پدهای ضد لرزش همراه است. این سبک از نورپردازی یک جلوه بدون درز در خوشه های متصل ایجاد می کند. LED های بالا و پایین به دو ناحیه تقسیم می شوند که به صورت جداگانه از طریق L-Connect قابل کنترل هستند. با استفاده از مکانیزم قفل UNI FAN اصلی، کاربران می‌توانند گروه‌هایی از فن‌ها را تشکیل دهند که با یک کابل تغذیه می‌شوند (حداکثر 10 فن در یک پورت برای UNI FAN TL یا حداکثر 3 UNI LCD FAN TL در هر پورت). L-Connect با یک آی سی مجزا که در هر فن تعبیه شده است، به طور خودکار هر فن را برای مدیریت بی دردسر شناسایی می کند و جریان هوای سیستم را بهینه می کند و در عین حال اندازه و مکان فن را در هر گروه به طور هوشمند شناسایی می کند.

سری UNI FAN TL برای پیش‌سفارش از 20 دسامبر 2023 در دسترس است.

برای اطلاعات بیشتر، از صفحات محصول UNI FAN-TL و UNI FAN-TL LCD دیدن کنید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup