لیان لی فن های معکوس Uni Fan SL120 V2 ARGB را راه اندازی کرد

Lian Li Uni Fan SL120 V2 RGB، اکنون با تیغه های معکوس در دسترس است. لیان لی با تکیه بر موفقیت های سلف خود، Uni Fan SL120 V2 را برای ارائه عملکرد و زیبایی شناسی بهبود یافته اصلاح کرده است. UNI Fan SL120 V2 Reverse با در نظر گرفتن عملکرد دوباره طراحی شده است. قاب فن با ضخامت 28 میلی‌متر، 10 درصد افزایش عملکرد را ارائه می‌کند و جریان هوای 65.4 CFM و فشار هوای 2.19 میلی‌متری H2O را برای پتانسیل خنک‌کننده عالی فراهم می‌کند. SL V2 معکوس ساخته شده از پلی کربنات، پلاستیک PBT و آلومینیوم، می تواند تا 2000 دور در دقیقه سرعت بگیرد. با این حال، به لطف یاتاقان‌های کاملاً هیدرولیک و لنت‌های لاستیکی، فن UNI Fan SL120 V2 با عملکرد بالا با تنها 32 دسی‌بل (A) بی‌صدا است.

UNI Fan SL120 V2 Reverse به استفاده از اتصال بدون کابل با طراحی قفل محبوب Lian Li از طرفداران قبلی UNI ادامه می دهد. طراحی زنجیره ای دیزی اجازه می دهد تا حداکثر شش فن را از طریق یک کانکتور مادربرد کنترل کنید. این را می توان با دو گروه از سه فن که از طریق یک کابل جامپر متصل شده اند، به دست آورد، سپس از طریق نرم افزار L-Connect 3 لیان لی کنترل می شود.

نرم افزار L-Connect 3 به شما امکان نظارت و کنترل عملکرد و همچنین تنظیم نور RGB را می دهد. این نرم افزار می تواند گروه هایی از فن های نصب شده را تشخیص دهد و هر کدام را می توان به طور جداگانه کنترل کرد. این نرم افزار شامل حالت هایی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف، از جمله عملکرد آرام، متعادل، با سرعت بالا و همچنین حالت صفر در دقیقه در هنگام بیکار بودن سیستم است. علاوه بر این، عملکرد اجزای دیگر، از جمله دمای CPU، استفاده از حافظه و ظرفیت درایو ذخیره‌سازی نیز از طریق L-Connect 3 قابل نظارت است.

با طراحی جریان هوا معکوس، معکوس SL V2 می تواند نور RGB خیره کننده ای را حتی در صورت استفاده برای ورودی نمایش دهد. برای بهبود زیبایی شناسی، فاصله بین فن ها برای جلوه یکپارچه به حداقل رسیده است. منحنی‌های دیفیوزرهای جانبی نیز صاف شده‌اند تا نمایشگر نور RGB حتی تمیزتر ارائه شود. نورپردازی با نرم افزار L-Connect 3 با قابلیت کنترل نور پره فن و فریم به صورت جداگانه قابل کنترل می باشد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup