قیمت پاور کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید منبع تغذیه با توان های مختلف زومیت | techpowerup

حق نشر ۱۴۰۰ تمامی حقوق برای لیون کامپیوتر محفوظ می‌باشد و هرگونه کپی‌برداری مستلزم کسب اجازۀ کتبی بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

  • ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید.
  • به عنوان مثال کارت گرافیک و کارت صدای شما هر دو به برق اضافی نیاز دارند، اما در فاصله زیادی از یکدیگر روی مادربرد قرار می‌گیرند.
  • مشکل دیگر می تواند خرابی فن خنک کننده پاور باشد که به اجزای منبع تغذیه اجازه می دهد بیش از حد گرم شوند.
  • پاورهای بُرنز برای سیستم‌های با قطعات معمولی یا ارزان قیمت مناسب هستند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند اما برای قطعات رده بالاتر خرید حداقل یک پاور گلد قویاً پیشنهاد می‌شود.
  • بدیهی است هرچقدر که یک پاور راندمان انرژی بالاتری داشته باشد، مطلوب‌تر است و ضمن هدر رفتن برق کمتری، گرمای کمتری نیز تولید می کند و عمر بیشتری خواهد داشت.

بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد. اگر قصد خرید پاور کامپیوتر دارید باید بدانید که روند کنونی قیمت‌ها نشان می‌دهد که پاورها در حال گران شدن هستند و هیچ نشانه‌ای مبنی بر تثبیت قیمت‌ پاور کامپیوتر گیمینگ وجود ندارد. افزایش قیمت پاور گیمینگ تنها بر واحدهای کم ظرفیت تأثیر نمی‌گذارد، پاورهای رده بالا مانند Corsair AX1000 یا AX1600i نیز افزایش قیمت داشته است.

پاور 600 وات گرین GP600A-GED Bronze ا GREEN GP600A-GED 80Plus Bronze 600W Power Supply

بنابراین حتماً سراغ برندهای معتبر و ترجیحاً بهترین برندهای منبع تغذیه کامپیوتر بروید. یک پاور با راندمان انرژی بالاتر موجب کاهش هزینه برق مصرفی و در عین حال کاهش تولید گرما می‌شود. با این حال، اگرچه صرفه جویی در مصرف برق جزء اهداف بسیاری از خریداران نیست، اما برخی دیگر بسیار حائز اهمیت است.

پاور کامپیوتر گرین مدل Green GP430A-EUD Power Supply

برای اطلاع از قیمت انواع پاور گرین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام نمایید و به بررسی و مقایسه پاورهای Greenبپردازید. منبع تغذیه غیر ماژولار جزو اولین پاورهای مناسب رایانه شخصی محسوب شده و قدمت بالایی دارند. کابل‌های پاور کامپیوتر غیر ماژولار به صورت رنگی تولید می‌شوند تا کاربر به راحتی کابل مناسب هر بخش را پیدا کند تا به اشتباه اتصالات را با دیگر قطعات کامپیوتر کانفیگ نکند.

کابل کشی پاور کامپیوتر

در این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود. به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند. البته لازم به ذکر است که نصب این دسته از پاورها نیازمند دانش و تجربه بوده و تنها به کاربران جرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup