قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | techpowerup

برند های ایرانی و خارجی هر کدام قیمت متفاوتی دارند و بسته به کیفیت آن قیمت تفاوت می کند. پیشرفت های اخیر مادربرد و چیپست به کاربر این امکان را می دهد که از طریق BIOS و یک برنامه کاربردی ویندوز که توسط سازنده مادربرد ارائه شده است، بر چرخش فن منبع تغذیه نظارت کند. طراحی‌های جدید، کنترل فن را ارائه می‌کنند به طوری که فن تنها با سرعت مورد نیاز بسته به نیازهای خنک‌کننده کار می‌کند.

  • در ایران به دلیل قیمت بالای برندهای مطرح خارجی بیشتر افراد از منبع تغذیه‌های ایرانی گرین استفاده می‌نمایند.
  • تمام دستگاه‌های موجود در رایانه، برق DC خود را از طریق منبع تغذیه دریافت می‌کنند.
  • استاندارد 80+ به ترتیب از رنگ های سفید، برنز، سیلور، گلد، پلاتینیوم و تیتانیوم برای بیان برتری راندمان پاورها استفاده می کند که به ترتیب از سفید و کمترین 80% تا تیتانیوم و بیشترین 92% است.
  • برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند.
  • برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد.

حتما قبل از ثبت سفارش خرید یا اعلام استعلام قیمت، موجودی و قیمت روز را با کارشناس بخش فروش سخت افزار تکنوسان چک کنید. پاور گیمینگ ماژولار دارای کابل‌های کاملا قابل جدا شونده هستند، در حالی که کابل‌های پاور غیر ماژولار اینگونه نیستند و به شکل ثابت نصب می‌شوند. وظیفه پاور تبدیل جریان برق متناوب AC به جریان مستقیم DC است که اجزای کامپیوتر به آن نیاز دارند. متأسفانه بسیاری از برندهای متفرقه پاور با هدف کاستن از هزینه‌ تولید، از ظرفیت کافی برای خازن‌های bulk استفاده نمی‌کنند که نتیجه آن Hold-Up پایین‌تر از حد استاندارد است. از همین رو توصیه می‌شود اگر با برق پر نوسان روبرو هستید یا از UPS استفاده می‌کنید، حتماً یک پاور معتبر با زمان Hold-Up استاندارد یا ترجیحاً بالاتر تهیه کنید.

راهنمای خرید پاور کامپیوتر

در این راهنمای خرید پاور کامپیوتر به هیچ عنوان به دنبال پاورهای بی نام و نشان و غیر استاندارد نگردید؛ چرا که تلاش شده از میان بهترین برندها و پاورها که سابقه و کیفیت مناسبی دارند پیشنهاد شود. البته کورسیر پاورهای مرغوب تر و ممتاز تری هم دارد اما برای خرید آنها باید هزینه بسیار بیشتری بپردازید. البته طراحی ظاهری منبع تغذیه کامپیوتر GP750B-OCPT V2.0 چندان دل‌چسب نیست. در هر صورت GP750B-OCPT V2.0 گرین یک پاور خوب برای قطعات مُدرن است. شما می‌توانید از پاور گرین مدل GP750B-OCPT V2.0 برای سیستم‌های گیمینگ و قطعات گران قیمت استفاده کنید. برای واتیج های بالاتر بهتر است سراغ سری جدیدتر و بهتر OCDG گرین بروید.

Green GP580A-EUD Semi Modular Computer Power Supply

با آینده نگری برای اینکه در زمان ارتقاهای بعدی به تعویض پاور نیاز پیدا نکنید، بهتر است همواره بهترین پاور کامپیوتر برای خود که می‌توان پاور قوی‌تری باشد را تهیه کنید. برای نمونه در مثال قبلی یک پاور 850 واتی می‌تواند انتخاب بسیار بهتری باشد. برای اینکه کار شما ساده‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم توان پیوسته پاور انتخابی شما حداقل 10 درصد بیشتر از مجموع مصرف قطعات شما باشد. در رایانه شخصی ، منبع تغذیه (پاور) جعبه فلزی است که معمولاً در گوشه ای از کیس کامپیوتر یافت می شود.

منبع تغذیه کامپیوتر سیلوراستون مدل Strider Titanium SST-ST1500-TI

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر 2800+300PLUS Power Supply این شرکت توانسته خودش را در بین محبوب ترین ها و پرفروش ترین های دنیای پاور، قرار دهد. این یک پاور خوش نام و پرفروش با طراحی عالی و قطعات بسیار مرغوب است که با خیال آسوده می‌توانید روی آن حساب باز کنید. پاور کورسیر بسیار بهتر از نمونه سیلیوراستون است و برای قطعات گران قیمت، اورکلاک شده یا گیمینگ پیشنهاد می شود. پاور 1000 واتی FSP HYDRO PTM PRO یک محصول باکیفیت و خوش ساخت با ایمنی و اطمینان بالا برای قطعات گران قیمت است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup