قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | techpowerup

در گذشته پاور کامپیوتر با ظرفیت بالا برای ولتاژهای سبک‌تر کارایی کمتری داشتند، اما در حال حاضر اینطور نیست. پاور با راندمان بالاتر نیز صرف نظر از ظرفیت آن، راندمان پایینی در بارهای سبک نخواهد داشت. برندهای مختلفی چون کرسیر Corsair، سیسونیک ، ایکس پی جی ، فرکتال ، گرین، ایسوس و… سال‌هاست که پاور با قابلیت‌های مختلف برای نیازهای متفاوت تولید و روانۀ بازار می‌کنند. بنابراین تنوع محصولات دست شما را برای خرید پاور کامپیوتر باز گذاشته است.

  • پاور کولر مستر مدل MWE 600 BRONZE V2 ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 600 وات می باشد.
  • شما می توانید با جمع کردن این توان ها، توان مصرفی سیستم خودتان را به دست بیاورید.
  • از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند.
  • در مجموع NeoECO PLATINUM 750W انتک یک منبع تغذیه کامپیوتر مرغوب تمام ماژولار پلاتینیوم است.
  • زمانی که یک قطعه به خاطر انرژی زیادی که به آن وارد شده است، عملکرد درست خودش را از دست بدهد شما نه تنها باید این قطعه را تعویض کنید بلکه باید سخت افزارهایی که با آن در ارتباط بودند را آزمایش کنید تا سالم باشند.

طبق توضیحات مجله خبری سخت افزار کامپیوترشین، یک پاور کامپیوتر خوب باید ضمن برخورداری از توان (قدرت کافی)، ایمن، استاندارد و مطمئن نیز باشد. متاسفانه اغلب پاورهای ارزان و متفرقه یا غیر برند این ویژگی ها را ندارند. این سبب می شود تا به بهترین گزینه از بین انواع پاور کامپیوتر تبدیل گردد.

چگونه بفهمیم پاور کامپیوتر چند وات است؟

همان‌طور که می دانید تمامی کامپیوترها به یک پاور یا به طور دقیق‌تر منبع تغذیه نیاز دارند که به اختصار به آن PSU نیز می‌گویند. اما چرا کامپیوتر به پاور نیاز دارد و بدون پاور کار نمی‌کند؟ در ادامه با تشریح این موضوع، مهمترین نکات در خرید منبع تغذیه سیستم و راهنمای خرید پاور کامپیوتر با ما همراه شوید. انواع پاور و منبع تغذیه وجود دارند که بسته به استفاده و نیاز کاربر پیشنهاد می شوند. پاور دیپ کول PF400 پاور کامپیوتر Deepcool ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. حداکثر توان این پاور 400 وات می باشد و برای استفاده در سیستم های معمولی…

پاور 750 وات کورسیر RM750 Gold Full Modular

هر یک از این ریل‌ها مجهز به سیستم حفاظت در برابر جریان زیاد هستند. در نتیجه تعداد ریل بیشتر به معنی سیستم محافظتی بیشتر و احتمالا ایمنی بیشتر کامپیوتر. با این حال امروزه با وجود سیستم‌های مدرن کابل کشی برق شهری، عملا نیازی بابت هزینه مازاد بابت پاورهای چند ریلی وجود ندارد. و در خرید این قطعه نیز نیازی نیست روی این ویژگی چندان تعلل کنید چرا که در عملکرد کلی سیستم شما به هیچ عنوان تاثیر گذار نیست. کیس ها به وسیله کابلی به پریز برق متصل شده و نیروی مورد استفاده برای روشن شدن و کارکردن را به وسیله این کابل دریافت می کنند.

پاور گرین GREEN GP500A UK Plus Gold 500W

CORSAIR HX1500i یک پاور رده بالا با قطعات مرغوب و طراحی پیشرفته است که جزء بهترین پاورهای 1500 واتی محسوب می‌شود. البته پاورهای بهتر و گران‌تری با گواهی تیتانیوم هم وجود دارند که CORSAIR AX1600i نمونه عالی از آنها است اما متأسفانه در بازار ما یافت نمی‌شوند. در کنار راهنمای خرید پاور، ما در شهر سخت افزار به معرفی بهترین پاورهای بازار ایران هم می پردازیم تا بر اساس نیاز و بودجه بتوانید بهترین پاور مورد نیازتان را انتخاب کنید. همچنین قیمت مناسب محصولات شرکت تراست باعث شده تا خرید پاور برای سیستم های ارزان قیمت را راحت تر کند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup