قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | techpowerup

این نوع از منبع تغذیه بهترین گزینه برای تمامی سیستم‌های اداری و خانگی محسوب شده و از نظر قیمت و کارایی بسیار مناسب است. یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است. خرید هر منبع تغذیه‌ای برای راه اندازی رایانه شخصی وسوسه انگیز است، اما این انتخاب عقلانی نیست.

  • سال‌هاست که پاور با قابلیت‌های مختلف برای نیازهای متفاوت تولید و روانۀ بازار می‌کنند.
  • مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود.
  • طراحی های اخیر در سرورها شامل منابع تغذیه ای است که پاور یدکی را ارائه می دهد که می تواند در زمانی که منبع تغذیه دیگر در حال استفاده است تعویض شود.
  • پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

بعضی از پاورها بدون کابل کشی و بعضی با کابل کشی به بازار عرضه می شوند. به عبارت دیگر اگر CPU مغز کامپیوتر شما است، پس پاور باید قلب کامپیوتر باشد. اما قطعاً یکی از حیاتی ترین بخش هایی است که هر کامپیوتری به آن نیاز دارد. هیچگاه سعی نکنید به دلیل صرفه جویی در هزینه از پاور ارزان استفاده کنید، زیرا می تواند آسیب جبران ناپذیری به تمامی قطعات شما وارد نماید و متحمل ضرر سنگین تری شوید. استفاده از مطالب این فروشگاه با ذکر منبع مانعی ندارد و تمامی حقوق محفوظ و متعلق به شرکت رستا پویا رسانه است.

بررسی اسپیکر انکر Soundcore 3 ؛ وضوح صدا را تجربه کنید

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید پاور تراست ، قیمت و مشخصات فنی پاور را با مدل های موجود در سایت را بررسی کنید. منبع تغذیه کامپیوتر Antec NE750G M یک انتخاب مطمئن برای سیستم‌های مُدرن یا مجهز به قطعات گران قیمت است؛ هرچند که برای کارت‌های گرافیک رده بالا پاسخگو نیست. در صورتی که موفق به تهیه این پاور خوب نشدید، می توانید سراغ مدل FSP Hydro G PRO 750W بروید. پاورهای 550 واتی برای بسیاری از سیستم‌های گیمینگ رده پایین تا میان رده مناسب هستند و در بین پاورهای 550 واتی توصیه ما مدل‌های گلد (پاور Gold) است. این پاور گرین از راندمان انرژی منطبق بر 80 پلاس گلد، کابل‌های تخت و قطعات مرغوب بهره می‌برد که در این رده قیمتی ارزش خرید خوبی دارد. همچنین نوع کابل منبع تغذیه کامپیوتر می‌تواند فلت (تخت)، معمولی یا غیر فلت و اسلیو شده (روکش‌دار) باشد.

پاور ماژولار کولر مستر Cooler Master V1200 Platinum 1200W

برای همین موضوع است که همواره توصیه می شود موقع خرید این قطعه به میزان توان واقعی که همان قدرت اصلی قطعه است، توجه کنید. محصولات مختلف برند گرین ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، بهترین پاورهای گرین با قدرت ۶۰۰ و ۷۰۰ وات و با بازده ۸۰ پلاس و بالاتر به بازار عرضه شده‌اند. به عنوان مثال کارت گرافیک و کارت صدای شما هر دو به برق اضافی نیاز دارند، اما در فاصله زیادی از یکدیگر روی مادربرد قرار می‌گیرند. اگر فقط یک کابل PCIe داشته باشید، سیستم‌تان با مشکل مواجه می‌شود؛ به‌علاوه، اجرای آن‌ها روی یک کابل اصلا استاندارد نیست. البته این را فراموش نکنید که شما برای خرید هر وسیله ای باید کمی دست به جیب شوید.

خرید پاور کامپیوتر و منبع تغذیه

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر مناسب باید توانایی ارائه یک برق مورد اطمینان را داشته باشد تا مشکلات متعددی ایجاد نشود. قیمت پاور در بازار بسیار متنوع است همین تفاوت باعث ایجاد محصول با کیفیت و راندمان مختلف می‌شود. به همین علت استفاده از منبع تغذیه نامناسب منجر به هزینه مالی بالایی می‌شود.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup