قیمت پاور کامپیوتر و خرید اینترنتی پاور کیس کامپیوتر در برندهای گرین و غیره در دیجیکسو | techpowerup

علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند.

  • با این وجود گواهینامه 80Plus بهتر از هیچ است و پاورهایی که گواهی 80Plus بالاتر داشته باشند، مطلوب‌تر هستند.
  • اگر قصد اسمبل کامپیوتر غیرمعمول و یا کیس‌های کوچک را ندارید، از این ویژگی عبور کنید.
  • پاور 1000 واتی FSP HYDRO PTM PRO یک محصول باکیفیت و خوش ساخت با ایمنی و اطمینان بالا برای قطعات گران قیمت است.
  • انتک معمولاً پاورهای بسیار خوبی عرضه می‌کند که سری‌های NE جزء خوش قیمت‌های آنها هستند و ارزش خرید بالایی دارند.
  • به این ترتیب شما باید بر اساس مصرف قطعات انتخابی‌تان چون کارت گرافیک، پردازنده، فن‌ها و دیگر اجزای یک کامپیوتر، پاور مورد نیاز برای آن را محاسبه کنید.

بتوانید با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، مناسب ترین پاور را انتخاب کنید. پاور ATX مناسب کیس‌های بزرگ هستند در حالی که کیس‌های کوچک از پاورهای SFX یا SFX-L پشتیبانی می‌کنند. در این مطلب از اگزو به تعریف پاور، انواع مختلف آن، نحوۀ عملکرد و قیمت پاور گیمینگ می‌پردازیم.

منبع تغذیه کامپیوتر 230 وات هاترون مدل HPS230

با رعایت آنچه که اشاره شد، در بدترین حالت باز هم شما از پاور خود با حداکثر توان آن استفاده نمی کنید که موجب کاهش فشار به قطعات آن و کمک به بهبود طول عمر و پایداری آن می شود. استفاده از پاور در Load پایین تر از 100 درصد باعث بهبود راندمان انرژی هم می شود و بهتر است هرگز پاور شما با تمام توان آن استفاده نشود. توجه به عواملی مانند توان، اندازه پاور و… می تواند در انتخاب مناسب ترین پاور برای کامپیوتر شما کمک کننده باشد.

پاور کامپیوتر دست دوم بخرم؟

یکی دیگر از عیب های پاورهای غیر استاندارد و متفرقه، عدم وجود مدار محافظ موثر در برابر جریان هجومی اولیه است. هنگامی که یک پاور به برق زده می شود، در لحظات اولیه جریان بالایی از برق کشی ساختمان می کشد تا خازن های bulk خود را شارژ کند. مشکل آنجاست که اگر این جریان کشی بیش از حد بالا باشد، موجب فیوز زدن کنتور برق یا اختلال در عملکرد وسایل دیگر می شود. برای نمونه ممکنه است چراغ های ساختمان برای لحظه ای کم نور شوند یا محافظ وسایل مختلف را تحریک کند. بنابراین لزوماً وجود پروتکشن به معنای عملکرد صحیح و دقیق آنها نیست.

اولین مجله خبری سخت افزار کامپیوتر تغذیه پیشنهادی 850 واتی ما SilverStone DA850 از برند خوش‌نام سیلور استون است. این پاور از طراحی جمع و جور، قطعات مرغوب، کابل‌های تمام ماژولار، فن کم صدا و بادوام در کنار گواهینامه 80 پلاس گلد برخوردار است و به راحتی برای سیستم‌های گیمینگ پیشنهاد می‌شود. غالب پاورهایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند از ۲۰۰ وات تا ۱۲۰۰ وات تنوع دارند. شما بایستی با علم به توان تقریبی مورد نیاز هر یک از قطعات کامپیوترتان و جمع زدن آن‌ها، پاوری با قدرت مناسب انتخاب کنید. البته باید در نظر داشت که به طور متوسط در کل حدود ۱۵۰ وات بین توان واقعی و توان حداکثر یک منبع تغذیه اختلاف وجود دارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup