قیمت پاور کامپیوتر خرید منبع تغذیه کامپیوتر با قیمت مناسب | techpowerup

در صورتی که یک مجله خبری سخت افزار کامپیوتر 750 واتی خوب با راندمان انرژی پلاتینیوم و طراحی و قطعات مرغوب‌تر از پاورهای گلد می‌خواهید، پاور GP750B-OCPT V2.0 گرین گزینه خوبی است. این پاور از طراحی تمام ماژولار، کابل‌های مرغوب و قطعات بادوام بهره می‌برد. همچنین مشخصات فنی پلتفرم بکار رفته در پاور GP750B-OCPT V2.0 گرین بسیار راضی کننده است. با توجه به اهمیت کیفیت خازن های بکار رفته در منبع تغذیه کامپیوتر، معمولاً برندهای پاور از عباراتی چون خازن های 105 درجه، خازن های ژاپنی و نظیر آنها استفاده می کنند.

  • برای اطلاع از قیمت انواع پاور گرین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام نمایید و به بررسی و مقایسه پاورهای Greenبپردازید.
  • کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید.
  • پاور کولر دیپ کول مدل DQ850-M-V2L، یک پاور تمام ماژولار و دارای توان 850 وات می باشد.
  • حداکثر توان این پاور 600 وات می باشد و برای استفاده در سیستم های معمولی…
  • به طور خلاصه می‌توان گفت پاورها از نظر قدرت (توان)، دقت در رگولاسیون ولتاژ، ایمنی، راندمان انرژی، تعداد و تنوع کانکتورها، طول عمر و پایایی می‌توانند بسیار متفاوت باشند.

بدیهی است استفاده از پاور ارزان برای قطعات حساس و گران قیمت چون هارد دیسک‌ها و اس اس دی‌های حاوی داده‌های با ارزش پیشنهاد نمی‌شود. در اصل برندهای مختلف منبع تغذیه کامپیوتر خودشان اقدام به تولید پاور نمی‌کنند و محصولات آنها توسط سازندگان دیگری تولید می‌شوند. Great Wall HEC ،CWT ،Gospower ،FSPو Flextronics از جمله OEM های مطرح پاور هستند. کارت گرافیک، پر مصرف‌ترین قطعه کامپیوترهای رده بالا است و باید توجه ویژه ای به نیاز انرژی این قطعه داشت.

قیمت و خرید پاور گرین Power Green GP700A-GED ا Power Green GP700A-GED

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … بازده پاور به شما می‌گوید که چه مقدار توان واقعی را می‌توانید از پاور دریافت کنید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

GREEN GP650A-UK Plus

بنابراین پاور بخش مهمی از هر سیستم است و بدون آن، کامپیوتر شما کار نخواهد کرد. البته ما برای خرید هر وسیله ای هزینه ای را در نظر می گیریم؛ اما قیمت پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین نکات است که البته کاملا به بودجه شما وابسته است. ST1000-PT سیلوراستون یک پاور مرغوب با فن کم صدا و قوی، کابل‌های باکیفیت، طراحی پیشرفته و رگولاسیون خوب است که آن را به گزینه مناسبی برای قطعات رده بالا تبدیل می‌کند. از مزایای این پاور می توان راندمان انرژی بالا، توانایی کار در دمای بالا و فشار نیاوردن به برق کشی ساختمان را برشمرد.

کیس ها هم مانند دیگر وسایل الکترونیکی نیاز به سخت افزاری به نام پاور داردند. وظیفه این قطعه فراهم کردن برق مورد نیاز سخت افزارهای داخل کیس و نصب شده بر روی مادربرد است. این قطعه برق مورد نیاز را به هر قطعه سخت افزاری می رساند تا در زمان لازم آن قطعه بتواند کار کند. گرین یک برند پاور ایرانی است که اقدام به سفارش گذاری پاور از سازندگان خارجی و عرضه آن تحت برند گرین (با برخی تغییرات ظاهری و فنی) در بازار ایران می کند. برخی از پاورهای رده پایین و ارزان قیمت گرین در داخل ایران مونتاژ و تولید می شوند. همچنین جریان کشیدن بیش از حد یک پاور در زمان وصل شدن به برق می تواند به خود اجزای داخلی خود پاور لطمه بزند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup