قیمت و خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر PSU لیون کامپیوتر | techpowerup

همچنین نویز فن پاورهای ارزان قیمت یا اقتصادی می‌تواند بالا باشد یا ظرف مدت کوتاهی مستهلک شود و آلودگی صوتی زیادی تولید کند. نوع یاتاقان بکار رفته در فن پاور می‌تواند طول عمر آنها را تا حد زیادی نشان دهد. فن‌های با یاتاقان Sleeve کم عمر بوده و زود دچار آلودگی صوتی می‌شوند. در بازار انواع مختلفی پاور وجود دارد که برخی از آنها صرفاً با چسباندن یک برچسب به برند مورد نظر در آمده اند اما برخی دیگری بر پایه پلتفرم های اختصاصی و به شدت بهینه سازی شده هستند. همچنین برخی برندها اقدام به سفارشی سازی و شخصی سازی پلتفرم پاورها می کنند که می تواند با هدف بهبود آنها یا کاهش هزینه تمام شده و ارزان سازی باشد.

  • یکی از بخش‌های کامپیوتر که با توجه به جذاب نبودن اما مهمترین بخش آن را تشکیل می‌هد پاور کامپیوتر است.
  • پاور نیمه ماژولار ترکیبی از ویژگی های پاور تمام ماژولار و غیرماژولار را دارد.
  • از آن جایی که برخی از پاورهای قدیمی از سوکت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند، یا از یک نوع سوکت خاص به تعداد مورد نیاز شما ارائه ندهند باید هنگام خرید به کانکتورهای منبع تغذیه نیز توجه کنید.
  • بدون پاور مناسب قطعات کامپیوتر نمی توانند کارایی داشته باشند و کیفیت منبع تغذیه میتواند در طول عمر قطعات اثرگذار باشد.

پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. به کمک پاورهای ماژولار شما می توانید هر تعداد کابل که لازم دارید را متصل نمایید و از شلوغ شدن داخل کیس جلوگیری کنید. به طور کلی پاور ها به سه دسته ماژولار، نیمه ماژولار و غیر ماژولار دسته بندی می شوند. ویژگی پاورهای ماژولار و غیر ماژولار که از نامشان مشخص است، اما در پاورهای نیمه ماژولار کابل های مادربرد و CPU که در بین همه سیستم ها مشترک است متصل وجدانشدنی بوده و سایر کابل ها قابلیت نصب و جدا شدن دارند.

بررسی لپ تاپ XPG Xenia 14 ؛ فوق‌العاده سبک و قابل‌حمل [تماشا کنید]

اولین نکته ای که در مجله خبری سخت افزار کامپیوتر پاور خوب باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است. این ولتاژ میزان حداکثر ولتاژی است که این قطعه باید از درگاه ورودی خود یعنی پریز برقی که به آن متصل است، دریافت کند گفته می شود. اگر شما در ایران هستید می دانید که ولتاژ برق در ایران عدد 250 ولت است؛ پس پاوری که شما باید خریداری کنید باید توانایی دریافت این ولتاژ ورودی را داشته باشد. برای فهمیدن واتیج پاور یا اینکه چند وات است، برچسب (لیببل) آن را بررسی کنید.

بهترین پاور 1000 واتی کامپیوتر گیمینگ

در ایران برندهای داخلی پاور متعددی یافت می شود اما در بین آنها تنها گرین قابل توجه است. متاسفانه اطلاعاتی از کیفیت، کارایی یا ایمنی مابقی برندهای ایرانی پاور کامپیوتر در دست نیست. از همین رو خرید پاورهای متفرقه با برندهای ایرانی شدیداً پُرریسک است. با وجود اینکه گواهی 80 پلاس پاور راه مطمئنی برای پی بردن به کیفیت و عملکرد یک پاور نیست، اما پاورهای با راندمان انرژی بالاتر، معمولاً قطعات مرغوب‌تر و طراحی‌های بهتر و پیشرفته‌تری دارند.

منبع تغذیه از پشت بسیاری از سیستم ها قابل مشاهده است زیرا حاوی کابل پاور کامپیوتر و فن خنک کننده است. برندهایی نظیر سی‌سونیک ، کورسیر ، کولر مستر ، ترمالتیک و… از بهترین برندهایی هستند که می‌توانید تهیه کنید. بنابراین اگر به دنبال یک خرید اقتصادی هستید بهتر است از محصولات داخلی گرین با حداقل استاندارد برنزی استفاده کنید. همواره باید نکاتی را در خرید پاور کامپیوتر در نظر بگیریم که در این اینجا مختصر به آن میپردازیم اما اگر به دنبال راهنمای خرید پاور کامپیوتر هستین میتوانید مقاله ما را مطالعه نمایید. پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup